Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mielummin, Yle
nyt.webp

Sanzen kanssa oltiin sunnuntaina fribailemassa.

Sanzu heitti mua tahalleen rispeellä naamaan.

Kaikki ylähampaat tippu ja kaaduin, siinä meni sitten molemmat kädet poikki.

tännään oli, melkein viiden vuoden jälkeen, viimeinen kerta ravitsemusterapeutillani. vähän haikee olo.
mutta samaan aikaan mahtavaa, että ei tartte käydä, koska ei ole enää tarvetta käydä. osaan
suunnitella ateriointini järkevästi ja terveellisesti vaativissakin olosuhteissa. ja suhde ruokaan
terveellä pohjalla. häirökäyttäytymistä syömisen kanssa ei ole ja vahvasti näyttää siltä että
häiriökäyttäytyminen on taaksejäänyttä elämää. wau! olen terve... jee! <3

Saako tai tohtiiko udella millainen oli ravintopuoli silloin, kun hänen pakeilleen hakeuduit?
vittuilekkonä? :p

aeka päen helevettii... olin luisumassa taas kerran anoreksiaan ja kidutin itteeni aivan sairrrrrrraaaalla määrällä sairasta liikuntaa
ja aevan helevetin alimitoitetulla ortoreksisella safkaamisella mistä karsittu kaik epäterveellinen ja perkeleesti terveellistä....
oma suhde kehoon ja syömiseen oli päin helvettii... luulin olevani jättimäinen vaikka en todellakaan ollut...
luulin olevani saatanan laiska liikkuja vaikken todellakaan ollut... jne... :yäk:

vittuilekkonä? :p

aeka päen helevettii... olin luisumassa taas kerran anoreksiaan ja kidutin itteeni aivan sairrrrrrraaaalla määrällä sairasta liikuntaa
ja aevan helevetin alimitoitetulla ortoreksisella safkaamisella mistä karsittu kaik epäterveellinen ja perkeleesti terveellistä....
oma suhde kehoon ja syömiseen oli päin helvettii... luulin olevani jättimäinen vaikka en todellakaan ollut...
luulin olevani saatanan laiska liikkuja vaikken todellakaan ollut... jne... :yäk:
Enhän minä silloin etes vitsaile, jos on vakavista asioista kyse.

Hieno homma että oot saanut siis homman luisumaan kohti terveellistä puolta! Kuulostaa että ei meno ollut siis enään ihan terveellisimmästä päästä. Se kun on lopulta aika haastava kulkea sitä kultaista keskitietä itse kunkin :)

Se kun on lopulta aika haastava kulkea sitä kultaista keskitietä itse kunkin :)

Ei se oikeasti niin kamalan vaikeaa ole. Kun unohtaa kaiken mitä lukee ravinnosta A) netistä B) iltapäivälehdistä ja C) mainoksista ja syö "sopivasti" vähän kaikkea. Ihan helvetin vaikeeksi sen saa miettimällä asiaa liikaa.

Piti mennä kyykkimään. En mennyt. Menen huomenna.

sama, koska:

a) siirrän henkilöauton likaantumista päivällä
b) piti tiskata, tein sen käsin

kone pesee myös pyykkiä samalla kun nyt pidän hetken sohvalla sadetta, pian siirryn taas keittotiloihin valmistamaan jotain pientä suuhunpantavaa, ehtooksi

Back
Ylös Bottom