Deleted member 43228
mielummin, Yle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee pieni salitauko, torstaina tähystetään kyynärpää. Siksi on ns painettu menemään tosi niinq kunnolla, täysillä.
vittuilekkonä? :pSaako tai tohtiiko udella millainen oli ravintopuoli silloin, kun hänen pakeilleen hakeuduit?

Enhän minä silloin etes vitsaile, jos on vakavista asioista kyse.vittuilekkonä? :p
aeka päen helevettii... olin luisumassa taas kerran anoreksiaan ja kidutin itteeni aivan sairrrrrrraaaalla määrällä sairasta liikuntaa
ja aevan helevetin alimitoitetulla ortoreksisella safkaamisella mistä karsittu kaik epäterveellinen ja perkeleesti terveellistä....
oma suhde kehoon ja syömiseen oli päin helvettii... luulin olevani jättimäinen vaikka en todellakaan ollut...
luulin olevani saatanan laiska liikkuja vaikken todellakaan ollut... jne...![]()

Se kun on lopulta aika haastava kulkea sitä kultaista keskitietä itse kunkin![]()
Piti mennä kyykkimään. En mennyt. Menen huomenna.
Onko hiukset tai jotain muuta?Itse menen huomenna leikattavaksi.
Täytyy muistaa käydä pissalla.
Hiukset.Onko hiukset tai jotain muuta?
Taas. Jätkällä joku jatkuvaa huoltoa vaativa takapiiska.Hiukset.
Juice.Taas. Jätkällä joku jatkuvaa huoltoa vaativa takapiiska.
Anni sai sentään tempauksesta tuloksen. Ilmeisesti vielä suht lähelle enkkaa tempasi?Nyt jätkät. Painonnostoa. Ai että.
Painonnostoa. Ai että.
85 tempauksessa, joten ei ihan nyt sivuttu sitä parasta vissiin. 88kg taitaa olla Annin paras tempaus ja olis kyllä pitänyt pystyä nostamaan.Anni sai sentään tempauksesta tuloksen. Ilmeisesti vielä suht lähelle enkkaa tempasi?