Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:puntti: kevyttä jumppaa kotona äsken hyvän musan tahtiin... :puntti:

Jos koittais tänään uusiksi.

Minä vs. metalli. Nyt olen vahvemmilla kuin eilen.
IMAG0170.webp

tällästä tännään taas...

tää aappena kuuntelee hellacoptersia ja siivoo plus paketeeraa tavaraa plodjuihin... voimaprinsessan kans
suunniteltiin reissuu Varkauteen elokuun lopulle ja soiteltiin mummille... kauppaloilla käymistä ja roudausta
illemmalla ja sit hanin kans nusitaim-jumppapumppahumppausta. aekas mahtava päevä vaekka
sattaakin... jee jee jee!

Jumankauta. Ei sitä nyt kokoajan tarvi nussia. Ihmekkään että mopsilla tuli mitta täyteen taas hetkeksi, kun sinä vain nussit ja se ei. :D

Mutta kuulkaa, kyllä kipunat lensi. Vois fukermukerkin hankkia talliinsa punaset ämmä koneet, niin ois mopo jo valmis. Vai joko on kalut ja mopo.

Kalu jota mopoksi kutsuvat. Hoho. Oma oli.

Nyt meen hampurilaiselle. Ei tässä muu auta.

Jumankauta. Ei sitä nyt kokoajan tarvi nussia. Ihmekkään että mopsilla tuli mitta täyteen taas hetkeksi, kun sinä vain nussit ja se ei. :D
ei oo mun vika että jotkut ei saa ja mulle kysyntä nk. ylitarjonnallista... eli voisin nussii useampaa ja useammin mutta kö aeka ja kiinnostus rajoittaa...

No huh-huh!
Tehdäänkö selväksi se että off-topicin sonneilla on suhteettoman iso ja sitä käytetään aina kun me halutaan/viitsitään.

Back
Ylös Bottom