Mopsy80
Hopeless Gage
Mutta mulle esitetyt kommentit asiallisia?Tuo on kyllä jo ihan helvetin asiatonta.
Taidanpa lopettaa palstailun tähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta mulle esitetyt kommentit asiallisia?Tuo on kyllä jo ihan helvetin asiatonta.
Mutta mulle esitetyt kommentit asiallisia?
älä ny! sä ååt parrautta täällä!!!!!Mutta mulle esitetyt kommentit asiallisia?
Vetäset ne tauluun ja sen jälkeen seksihepenet ylle.
Mutta mulle esitetyt kommentit asiallisia?
Minulla on hetkeni.Silloin ollaan jo aika kovan setin äärellä, kun jokin pakkiksen aina niin laadukkaassa, asiallisessa ja korrektissa OT-ketjussa onnistuu herättämään tällaisia reaktioita.
Romut tuli ja possucam is online. Ensimmäiset testikuvat terassilta saapuivat juuri sähköpostiin.Käy hyvin. Jos saan itteni toimintakuntoon niin taidan surauttaa tuolta vähän raivaussahalla heinikkoa alas ja sahata pari oksaakin. Jos nyt on omenoita hävinnyt eiliseltä, niin sehän on niin että siellä on pekonit jo vuoronumeroiden kanssa jonossa. Käyn kohta kattelemassa.
Kyl mä luulen että noista possuista tulee paremmat. Enemmän rasvaa, eikä maistu niin pahviselta.
Mulla alkoi jo viime viikolla. Lasissa kuitenkin Lapparin QC.I got your back, ei hätää.
muoks. onneks alkaa työt ens ma.
Romut tuli ja possucam is online. Ensimmäiset testikuvat terassilta saapuivat juuri sähköpostiin.
@sanmig
Pthyi.Mulla alkoi jo viime viikolla. Lasissa kuitenkin Lapparin QSI.