Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta mulle esitetyt kommentit asiallisia?

Taidanpa lopettaa palstailun tähän.
älä ny! sä ååt parrautta täällä!!!!!

Vetäset ne tauluun ja sen jälkeen seksihepenet ylle.

No siitä on seksi kaukana, jos minä tuommosen määrän viinaa vetäisin. Ei mitkään seksihepenet tilannetta pelastaisi.

Tosin on kyllä seksi kaukana tämän suklaan syömisenkin kanssa. Alan muistuttaa manaattia.

Mutta mulle esitetyt kommentit asiallisia?

No enpä tiiä, mutta Invisuksen ero lapsensa äidistä ei mielestäni kuulunut millään tavalla tähän teidän keskusteluun. Tai sitten multa meni jotain ohi.

Olkapäiden lisäksi särkee ranteita ja parin sormen niveliä. Jei. :konsta:

Suklaat, suklaavanukkaat ja sipsit syöty. Ja kalorit niistä laskettu. :david:

e: joukkueeni suosittelee normisipsit + fataliin savustettu aji cristal chili. omnomnom

Käy hyvin. Jos saan itteni toimintakuntoon niin taidan surauttaa tuolta vähän raivaussahalla heinikkoa alas ja sahata pari oksaakin. Jos nyt on omenoita hävinnyt eiliseltä, niin sehän on niin että siellä on pekonit jo vuoronumeroiden kanssa jonossa. Käyn kohta kattelemassa.

Kyl mä luulen että noista possuista tulee paremmat. Enemmän rasvaa, eikä maistu niin pahviselta.
Romut tuli ja possucam is online. Ensimmäiset testikuvat terassilta saapuivat juuri sähköpostiin.

@sanmig

pIxorOD.gif

Romut tuli ja possucam is online. Ensimmäiset testikuvat terassilta saapuivat juuri sähköpostiin.

@sanmig

Valmistelin tänään vähän mestoja ja lähetin kaukopartion tiedustelemaan possujen liikkeitä.
Noin 300:n metrin päässä pohjoisessa on laaja alue myllätty ja paljon polkuja. Täytyy käydä ite huomenna paikanpäällä ja kylvää omenoita tuohon välille.

roudeti roud... ja pian mäysseti mäys...

Back
Ylös Bottom