Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei se alkoholista mitään puhunut ?
Ei, koska en mä oikeasti juo paljoa yleensä, vaikka usein juonkin. Ei 1-2 kerta annosta montaa pistettä auditissa anna.
E. Ja juomisesta muuten kysyttiin ihan, sanoin juovani 2-3 päivänä viikossa 1-2 annosta (ja lomalla vähän useammin) eli en edes paljoa huijannut.

Ei, koska en mä oikeasti juo paljoa yleensä, vaikka usein juonkin. Ei 1-2 kerta annosta montaa pistettä auditissa anna.
E. Ja juomisesta muuten kysyttiin ihan, sanoin juovani 2-3 päivänä viikossa 1-2 annosta (ja lomalla vähän useammin) eli en edes paljoa huijannut.
Muttet kuitenkaan milloinkaan yli 2 annosta ?

Mutta miksi piti huijata ylipäätään?

Muttet kuitenkaan milloinkaan yli 2 annosta ?
En oikeastaan. Ja kysymys kului, kun juot, kuinka monta annosta yleensä. Todella harvoin juon yli 2 annosta enkä oikeastaan koskaan kuutta annosta tai enemmän (sekin kysyttiin). Kolmesta saattaa tulla jo huono olo. 1,5-2 on optimaalinen annos ja mielellään yli kolme tuntia ennen nukkumaanmenoa.

En oikeastaan. Ja kysymys kului, kun juot, kuinka monta annosta yleensä. Todella harvoin juon yli 2 annosta enkä oikeastaan koskaan kuutta annosta tai enemmän (sekin kysyttiin). Kolmesta saattaa tulla jo huono olo. 1,5-2 on optimaalinen annos ja mielellään yli kolme tuntia ennen nukkumaanmenoa.
Kuhan kiusaan. Kaikki nyt tietää että sä juot koko ajan ihan vitusti.

Jo lääkiksen alussa opetetaan että alkoholista puhuttaessa ilmoitetut luvut kerrotaan pääsääntöisesti kolmella, jolloin päästään totuuden lähteille.

Joskus nuorena jaksoin vielä tentata niin päästiin "en mä viinaa juo" lausunnosta "saunakaljojen" kautta kolmeen kaljakoriin viikossa annosteluun.

Menihän se silloin hetken aikaa, kun Stratovarius, noi ja Nightwish oli vielä uusia juttuja. Nykyään hyvin pienessä määrin kaikkea power- tai sankarimetallia.
Ei oo maistunut: koskaan.

Varsinkin Yövissy on kamalinta ulostepaskaa UB:n ja SMG:n jälkeen. Erityisesti post-Tarja-tuotanto.

Tuli vähän oksennusta suuhun.

Ja juomisesta muuten kysyttiin ihan, sanoin juovani 2-3 päivänä viikossa 1-2 annosta (ja lomalla vähän useammin) eli en edes paljoa huijannut.

Perheen äiti dokaa enemmän kuin sinkku nainen. Pitäisikö tässä huolestua omasta alkoholinkäytöstäni. :(

Varsinkin Yövissy on kamalinta ulostepaskaa UB:n ja SMG:n jälkeen
En osaa laittaa itse ihan samaan kategoriaan. Niillä on kuitenkin nykyäänkin todella tasokasta soittajaa ja laulajaa orkesterissa, ja musatyyli ei kuitenkaan ihan tuota radiopoppia saatika iskelmävetoista sellaista. Tai mitä Ultra Bra nyt olikaan. Tarja toi kyllä aikanaan semmoista persoonallista soundia, mutta ei tää nykyinenkään huono ole plus Hietalan laulut vielä päälle.

Jotenkin tuo sinfoniametalli kuulostaa vaan nykyään enimmäkseen kornilta. Vähän särmää kai kaipaa nykyään. Tai sitten ihan toiseen suuntaan, eli kevyisiin akkarijuttuihin.

Back
Ylös Bottom