Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se alkoholista mitään puhunut ?Lääkäri sanoi että pitää minimoida kofeiinin käyttö
Voi vittujen vittujen vittujen emävittu
Ei, koska en mä oikeasti juo paljoa yleensä, vaikka usein juonkin. Ei 1-2 kerta annosta montaa pistettä auditissa anna.Ei se alkoholista mitään puhunut ?
Muttet kuitenkaan milloinkaan yli 2 annosta ?Ei, koska en mä oikeasti juo paljoa yleensä, vaikka usein juonkin. Ei 1-2 kerta annosta montaa pistettä auditissa anna.
E. Ja juomisesta muuten kysyttiin ihan, sanoin juovani 2-3 päivänä viikossa 1-2 annosta (ja lomalla vähän useammin) eli en edes paljoa huijannut.
Mutta miksi piti huijata ylipäätään?Ei, koska en mä oikeasti juo paljoa yleensä, vaikka usein juonkin. Ei 1-2 kerta annosta montaa pistettä auditissa anna.
E. Ja juomisesta muuten kysyttiin ihan, sanoin juovani 2-3 päivänä viikossa 1-2 annosta (ja lomalla vähän useammin) eli en edes paljoa huijannut.
En oikeastaan. Ja kysymys kului, kun juot, kuinka monta annosta yleensä. Todella harvoin juon yli 2 annosta enkä oikeastaan koskaan kuutta annosta tai enemmän (sekin kysyttiin). Kolmesta saattaa tulla jo huono olo. 1,5-2 on optimaalinen annos ja mielellään yli kolme tuntia ennen nukkumaanmenoa.Muttet kuitenkaan milloinkaan yli 2 annosta ?
No en oikeastaan huijannutkaan yhtään koska sanoin lomalla juoneeni useammin.Mutta miksi piti huijata ylipäätään?
Kuhan kiusaan. Kaikki nyt tietää että sä juot koko ajan ihan vitusti.En oikeastaan. Ja kysymys kului, kun juot, kuinka monta annosta yleensä. Todella harvoin juon yli 2 annosta enkä oikeastaan koskaan kuutta annosta tai enemmän (sekin kysyttiin). Kolmesta saattaa tulla jo huono olo. 1,5-2 on optimaalinen annos ja mielellään yli kolme tuntia ennen nukkumaanmenoa.
Niin just. Ja olen aina kasilta kotona kun kaverit jatkaa aamuun asti.Kuhan kiusaan. Kaikki nyt tietää että sä juot koko ajan ihan vitusti.
Juu, toi on klassinen "sivistyneesti seurassa, perseet olalle kotona"-syndrooma.Niin just. Ja olen aina kasilta kotona kun kaverit jatkaa aamuun asti.
En ole :(Juu, toi on klassinen "sivistyneesti seurassa, perseet olalle kotona"-syndrooma.
Onko tämä jälleen joku tasa-arvoissue, eli että miehelle on jotenkin sallitumpaa ottaa 1-2 olutta useana päivänä viikossa mutta naiselle ei?
On tasa-arvoissue, miehelle sallitumpaa vai naisellekin yhtä sallittua? :DKyllä on.
On tasa-arvoissue, miehelle sallitumpaa vai naisellekin yhtä sallittua? :D
Sua on vaan hauska kiusata...tui tui.En ole :(
E. Onko tämä jälleen joku tasa-arvoissue, eli että miehelle on jotenkin sallitumpaa ottaa 1-2 olutta useana päivänä viikossa mutta naiselle ei?
Mieheni olisi tuosta samaa mieltäSua on vaan hauska kiusata...tui tui.
:DE. Ja juomisesta muuten kysyttiin ihan, sanoin juovani 2-3 päivänä viikossa 1-2 annosta (ja lomalla vähän useammin) eli en edes paljoa huijannut.
Ei oo maistunut: koskaan.Menihän se silloin hetken aikaa, kun Stratovarius, noi ja Nightwish oli vielä uusia juttuja. Nykyään hyvin pienessä määrin kaikkea power- tai sankarimetallia.
Ja juomisesta muuten kysyttiin ihan, sanoin juovani 2-3 päivänä viikossa 1-2 annosta (ja lomalla vähän useammin) eli en edes paljoa huijannut.
En osaa laittaa itse ihan samaan kategoriaan. Niillä on kuitenkin nykyäänkin todella tasokasta soittajaa ja laulajaa orkesterissa, ja musatyyli ei kuitenkaan ihan tuota radiopoppia saatika iskelmävetoista sellaista. Tai mitä Ultra Bra nyt olikaan. Tarja toi kyllä aikanaan semmoista persoonallista soundia, mutta ei tää nykyinenkään huono ole plus Hietalan laulut vielä päälle.Varsinkin Yövissy on kamalinta ulostepaskaa UB:n ja SMG:n jälkeen