Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voi lopettaa säähavaintojen tekemisen ja palata
On kyllä komeet tilukset herralla. Kai mullakin vielä sit joskus.Kunnon laitteet siis. Mulla on tossa yks ylimääränen 12V geeliakku kyllä jos vaan saa viriteltyä.
Paikka tosiaan on aika selvillä ja pitää vaan muutamat oksat sahata pois ampumalinjalta. Kytispaikkahan on siellä navetan ylisillä ja sinne pääsee possujen näkemättä. Pitää vaan viedä jääkaappi sinne.
Kävin just vippaamassa omenoita mettään:
![]()
![]()
Minä koitin saada huonon olon ihan vaan suklaakakulla ja cafe mochalla, mutta ei onnannut.Kaikissa hurjissa laitteissa käyty, aina miettii mennessä, että miksi ihmeessä tähän suostuu vapaaehtoisesti ja sitten onki ihan fiiliksissä kun nousee pois laitteesta. Nyt lentokonetta odotellaan kentällä.
Kunnon laitteet siis. Mulla on tossa yks ylimääränen 12V geeliakku kyllä jos vaan saa viriteltyä.
Paikka tosiaan on aika selvillä ja pitää vaan muutamat oksat sahata pois ampumalinjalta. Kytispaikkahan on siellä navetan ylisillä ja sinne pääsee possujen näkemättä. Pitää vaan viedä jääkaappi sinne.
Kävin just vippaamassa omenoita mettään:
![]()
![]()
Joo kakkaa ja lehtiä.On kyllä komeet tilukset herralla. Kai mullakin vielä sit joskus.
Ei noi pöksyt nyt kauheen vanhoilta näyttäny ja oli siinä joku tuonu tuoretta löysempääkin tavaraa. Jälkiä tossa ympäristössä oli, mut ei näyttäny että olis koko lauma liikkeellä. Nythän siellä on taas vähän omenoita heiteltynä.Kamera käyttää 6V jännitettä, eli vaatis muuntajan välliin.
Tota ulostetta näyttää tulevan aika riskisti.
Kunhan kaikki rensselit saapuu (tod näk ens viikolla) niin päästään näkemään ne kakkapyllyt.
:D Kyseessä ilmeisesti anarkistimummo. Mutta hyvä jos naapureita on informoitu, ei sitten kukaan suotta soita ratsuväkeä paikalle. Ja koetamme selvitä yhdellä laukauksella.Naapurin mummo sano että räiskikää niin perkeleesti.