Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä lähden kohta toimistolle katsomaan saivatko lomani aikana aikaiseksi tuoda mulle sähköpöydän.

Eilisen jalkatreenin oireena orastava pakarapinkeys jossain läskin tuolla puolen häritsee sohvalla istumisen rentouttavaa vaikutusta ei minkään tekemiseen. Paska Maanantai

Onko mun jääkaapin lämpötilassa jotain parantamisen varaa suuntaan tai toiseen ku porkkanoista tulee äkkiä tuommosia löysiä runkkuporkkanoita? Vai johtuuko se vain tämän hetkisestä lajikkeesta, jota ostan kaupasta. Ei ne talvella noin äkkiä menneet huonoksi.

Onko mun jääkaapin lämpötilassa jotain parantamisen varaa suuntaan tai toiseen ku porkkanoista tulee äkkiä tuommosia löysiä runkkuporkkanoita? Vai johtuuko se vain tämän hetkisestä lajikkeesta, jota ostan kaupasta. Ei ne talvella noin äkkiä menneet huonoksi.
Onko löysällä porkkanalla jotenkin parempi runkata kuin kiinteällä?
Kannattaa varmaan mitata se jääkaapin lämpötila ja säätää jos tarvetta. About +4 on ihan hyvä keskiarvo. Huomaa, että eri kohdissa jääkaappisa on eri lämpötilat, siksi mm. kasvilaatikot joissain kaapeissa on, ettei lämpötilat menisi ihan niin alas.

Eikös runkkuporkkana ole kova?
Itse tässä odotan ja odotan, vielä 45min. että asioita tapahtuu.
Katellaan sitten Smurffeja saatana, ainakin skidinä tää tappoi aikaa.

Loma ohi. Ja maanantai. Eikä ihan valtavasti edes vituta. Oli siis hyvä loma.

tässä tää aappena möllöttää....

Tänään kanaa ja riisiä all day long. Illemmalla bodaamaan PT:n kanssa. Vielä en tiedä laittaako se tekemään haukkaa vai reisiä.
Pitää varmaan alkaa pitämään oikeen treenipäivyriä kun alkaa olee niin pro-meno.

Ei sitä muuta tarvitsekkaan.
Ehkä olet oikeassa ja tämä kokonaisuus kuvastaa hyvän kompostin lisäksi ihmisyyttä.

Kolme viikkoa lomaa vielä, mmmm. Pitäisköhän yrittää jo sängystä ylös vai torkkua lisää, vaikeita päätöksiä.

Kolme viikkoa täälläkin vielä lomailua. Aamun lenkkiä ja syömistä lukuunottamatta en oo tehnyt yhtään mitään järkevää tänään. Ajattelin, että tämän päivän voi ihan hyvin vaan lötkötellä.

Hmm, tänään ei poikkeuksellisesti tuoksukaan kukkasille jalkatreenin jälkeen, jotakin tekemistä varmaan viikonlopun hyvän nesteytyksen kanssa... Onneks mua haistelemassa on vaan kaverit, jotka päivittäin syövät omaa kakkaansa.

Näin loman kunniaks vois tietysti harkita jopa suihkua.

257731.gif

Back
Ylös Bottom