Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elämä olisi paljon jännempää, jos ois kaikenlaisia hienoja periaatteita. Kaverin vaimolla on joku kammo julkisia vessoja kohtaan, eikä suostu niitä käyttämään.
Olisi ollut hieno ihmiskoe, jos futerilla olisi vastaava ominaisuus.

Elämä olisi paljon jännempää, jos ois kaikenlaisia hienoja periaatteita. Kaverin vaimolla on joku kammo julkisia vessoja kohtaan, eikä suostu niitä käyttämään.
Kyllä mä siinä tapauksessa olisin lorottanu raiteille tai housuun.

Tiiättekste sen kahvista aiheutuvan kusihädän aamulla...

Onko sillä sitten esim. oma potta mukana kun menee jonnekin?

Kyllä mä siinä tapauksessa olisin lorottanu raiteille tai housuun.

Tiiättekste sen kahvista aiheutuvan kusihädän aamulla...
No just näin ois saatukin sitä jännitystä ja luettavaa Iltapuluun.

Onko sillä sitten esim. oma potta mukana kun menee jonnekin?
En tunne niin kovin hyvin, enkä ole udellut. Kerran oltu samassa baarissa ja silloin kävi kaverin tykönä naapurikorttelissa kylässä kesken illan.
Jonkinlaista suunnitelmallisuutta siis taitaa vaatia, jos meinaa iltaa istua ihmisten ilmoilla.

Helsingissä! Ei näkynyt Nyyssölää työpaikallaan.

eipä varmaan näkynyt kansanedustajiakaan

kuntit! jos ajelisi nousevana viikonloppuna mopedilla niin ajelisiko kalajoelle vai tikkakoskelle

ee. tämänhetken ennuste lupaa molempiin kohteisiin selvää sateenuhkaa, ehkä laitan sittenkin vaan homman läskiksi assjoella, tai teen vain maakuntamatkan #merille

Viimeksi muokattu:
eipä varmaan näkynyt kansanedustajiakaan

kuntit! jos ajelisi nousevana viikonloppuna mopedilla niin ajelisiko kalajoelle vai tikkakoskelle

ee. tämänhetken ennuste lupaa molempiin kohteisiin selvää sateenuhkaa, ehkä laitan sittenkin vaan homman läskiksi assjoella, tai teen vain maakuntamatkan #merille

Itse aion ajella hieman häpykarvoja. En mopolla.
Mopolla ajattelin piipahtaa viikonloppuna Turun seudulla, tai no siellä päin ainakin.

Ootko ajatellut, että kävisit kompromissina Kalakoskella. Eiks se oo siellä päin ?

IMAG0100.webp

@Delgado tämä on kyllä täyttä paskaa.
Kyllähän tuo vähän sai kumman ilmeen mun naamalle kun sen ekan kerran kuulin. Oon ihan varma että tuo sävelkulku on melkein täysin kopioitu jostain, mutta en saa nyt mieleen, että missä olen sen kuullut. Kappaleena ihan eri tyylinen, mitä Sabaton yleensä. Aika popahtava. Ei mulla nyt korvat verta vuoda sitä kuunnellessa toisin kuin monen muun musiikillisen tuotoksen kohdalla, mutta siitä tulee hämmentynyt olo kun sitä ajattelee Sabatonina.

Ootko ajatellut, että kävisit kompromissina Kalakoskella. Eiks se oo siellä päin ?

kalajoella sateen uhka

#merillä eli vaasa,kaskinen,ristiinankaupunki akselilla: ei

kalajoella: summernationals

Back
Ylös Bottom