Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
First vööld proplems:
Myöhässä olevan junan odottaminen ULTRAMASSIIVISESSA kusihädässä.
NegativeAnna kun arvaan kun pääsit junaan wc:t oli sillähetkellä varattu?
Kyllä mä siinä tapauksessa olisin lorottanu raiteille tai housuun.Elämä olisi paljon jännempää, jos ois kaikenlaisia hienoja periaatteita. Kaverin vaimolla on joku kammo julkisia vessoja kohtaan, eikä suostu niitä käyttämään.
Olisi ollut hieno ihmiskoe, jos futerilla olisi vastaava ominaisuus.
Ei pelkästään kusi.Kyllä mä siinä tapauksessa olisin lorottanu raiteille tai housuun.
Tiiättekste sen kahvista aiheutuvan kusihädän aamulla...
Onko sillä sitten esim. oma potta mukana kun menee jonnekin?Elämä olisi paljon jännempää, jos ois kaikenlaisia hienoja periaatteita. Kaverin vaimolla on joku kammo julkisia vessoja kohtaan, eikä suostu niitä käyttämään.
Olisi ollut hieno ihmiskoe, jos futerilla olisi vastaava ominaisuus.
No just näin ois saatukin sitä jännitystä ja luettavaa Iltapuluun.Kyllä mä siinä tapauksessa olisin lorottanu raiteille tai housuun.
Tiiättekste sen kahvista aiheutuvan kusihädän aamulla...
En tunne niin kovin hyvin, enkä ole udellut. Kerran oltu samassa baarissa ja silloin kävi kaverin tykönä naapurikorttelissa kylässä kesken illan.Onko sillä sitten esim. oma potta mukana kun menee jonnekin?
eipä varmaan näkynyt kansanedustajiakaan
kuntit! jos ajelisi nousevana viikonloppuna mopedilla niin ajelisiko kalajoelle vai tikkakoskelle
ee. tämänhetken ennuste lupaa molempiin kohteisiin selvää sateenuhkaa, ehkä laitan sittenkin vaan homman läskiksi assjoella, tai teen vain maakuntamatkan #merille
kuntit! jos ajelisi nousevana viikonloppuna mopedilla niin ajelisiko kalajoelle vai tikkakoskelle
Kyllähän tuo vähän sai kumman ilmeen mun naamalle kun sen ekan kerran kuulin. Oon ihan varma että tuo sävelkulku on melkein täysin kopioitu jostain, mutta en saa nyt mieleen, että missä olen sen kuullut. Kappaleena ihan eri tyylinen, mitä Sabaton yleensä. Aika popahtava. Ei mulla nyt korvat verta vuoda sitä kuunnellessa toisin kuin monen muun musiikillisen tuotoksen kohdalla, mutta siitä tulee hämmentynyt olo kun sitä ajattelee Sabatonina.@Delgado tämä on kyllä täyttä paskaa.
Hauiskääntöjä ?
Ootko ajatellut, että kävisit kompromissina Kalakoskella. Eiks se oo siellä päin ?