Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Herra hyvä! Tehän puhutte vallan mahdottomia! Mutta silti toivotan teille (ja muillekin) rauhaisaa loppuiltaa ja erinomaisia unikuvia, kun silmänne väsymyksen uuvuttamina kiinni painuvat. Tack och adjö! Bis bald!
:nolo:

ompa viihtyisän näköinen kapakka!
Steam Hellsinki. Erikoisuutena erittäin monipuolinen ginivalikoima, myös hyvät cock-tailit. Oli mukava paikka.

Tänään pikkusiskoni aikoo viedä minut Linnanmäelle. Olenkin siellä käynyt aika vasta edellisen kerran: silloin kartalta löytyi neuvostoliitto.

Aurinkoista päivää kaikille!

Pohojammaan aamustriimissä kävin aamua käynnistämässä
View: https://youtu.be/2IiDmQgJQx4
Mukavata juttelua
bodauksesta, salitreeneistä, safkasta, Pokemoneista, douppauksesta, syntholpallolihaksista, asumiskustannuksista,
Teiskosta ja muusta sen sellaisesta.

Tässä kun muuta saes aekoon, niin... no joo... ny o perjantai, ei oo niin välikskään..

Tänään pikkusiskoni aikoo viedä minut Linnanmäelle. Olenkin siellä käynyt aika vasta edellisen kerran: silloin kartalta löytyi neuvostoliitto.

Aurinkoista päivää kaikille!

Linnanmäellä käynyt viimeksi varmaan 15- tai 16-vuotiaana koulun luokkaretkellä. Edellinen ilta oli juotu Gin Lemonia, joten pahimmat hyrskytykset jätettiin väliin. Toki myös siksi, että pelkään hysteerisesti kaikenlaisia kuolemaa houkuttelevia helvetinkoneita. Särkänniemessä viitisen vuotta sitten juoksin äkkiä Tornadoon, ennen kuin pelko ehti iskeä. Olin aivan varma, että kuolen. Huusin koko matkan siihen asti, että vierustoveri laski kätensä reidelleni ja vedet silmissä nauraen kertoi ajon jo loppuneen. Minä olen enempi possujunaihmisiä.

Mutta aurinkoista ja mukavaa päivää itse kullekin säädylle, minä pakkailen Helsingin reissun kamoja ja suunnittelen parin tunnin nurtsisessiota ennen iltalentoa! :)

saattaa olla, että illemmalla sitten, työpäivän jälkn, aurinkoterassilla piipahdan #terveydeksi

IMG_6136.webp

Työviikosta suoritettu 5/7. Alkaa olemaan tällein kesäsijaisena sote-alalla melko peppuraiskattu olo, kun joka suuntaan pitäisi revetä eikä peppuparka kestä.

Törmäsin aika mehukkaaseen kinkkuun ja vielä puhuin sille.
Reisi-perse osasto oli sitä luokkaa että teki välittömästi mieli upottaa pää sinne:kuola:.
Tämä siis kaupassa, ei salilla vaikka jotkut jumppatrikoot sillä oli.

Back
Ylös Bottom