Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Empiirinen koe käynnissä. Kyröstä maistuu Näpyn hienot aromit selvästi, karpalo ei hallitseva elementti. Sofistikoitunut juomasekoitus kosmopoliitille: jatkoon. Hartwall Kyröön verrattuna homogeeninen tuote, ei oikein mitään selviä makuja: hyvä krapulaan ja teineille.

image.webp

alkostako tuota pitkää kyröläistä saa
täytyis kans ottaa: testiin, en ole kyllä hatwrwalliakaan ikinä maistanu, mutta sehän ei haittaa
en ole maistanut mitään muuta giniäkään kun napueta: eikä sekään haittaa

massa on arvoitus, koska: en ole käynyt sisätilajumpalla yli viikkoon, viimeviikolla muistaakseni 82,8
centit sensijaan eilen: 93

tää aappena blögänny taas tasaseen... treenut kulukee ja mukavata ön tallentaa blögäleeseen hyvät tunnelmat.

http://vitnessiivatnessiijavilosofiaa.blogspot.fi/2016/07/tannaan-tul-kaytya-tuaas-salilla.html

naurattaa vuaan kö mun blöggäys alakaa ålla aena vuaan enemmän fatness, bulk, powerlifting -juttujen
sijaan jumppaa, hiit sitä ja tätä, aerobinen tuota, painoni vaa'an mukaan bla bla, eli aidosti joku eka
kertaa nyt blögiini eksyvä saattais luulla sen olevan fitness-blogi, jota se koskaan tulee olemaan.

Ei luule, älä pelkää.
mulla vähän kyl mukana ål vinoo huumorii... ja onhan noita rapakunnosta bikinikuntoon -fitnessblögeja
myös aeka palajon.. sellaiseksihan tuota nyt saattaes vahingossa melekeen luulla noppeella
silimäyksellä... ja se mua naurattaa ku eihän mulla mtn tuollastakaan projektia käynnissä ole...
välillä sitä vuaan voimailijankin kannattaa vähän jumppakautta pitää ja rasvaa vähentää kun
hiilaritankatessa ja tai bulkatessa sitä väistämättä kerääntyy...

alkostako tuota pitkää kyröläistä saa
täytyis kans ottaa: testiin, en ole kyllä hatwrwalliakaan ikinä maistanu, mutta sehän ei haittaa
en ole maistanut mitään muuta giniäkään kun napueta: eikä sekään haittaa
Alkosta saa pitkää kyröläistä. Alkon sivuilta voi vilasta, millä myymälöillä on sitä hyllyssä. Makutestin tuloksista vielä sen verran, että pitkä kyröläinen on tosiaan hienostuneeseen makuun. Aromikas kuten kantaisänsä Napue, joten ei välttämättä montaa pulloa mene janoon. Hartwall helpompi.

Hartwallin tavallinen original gin long drink (sininen tölkki / pullon etiketti) on sitten tietysti lonkeroiden toyota, mersu ja ferrari. Mutta sehän onkin alunperin tehty kansainväliseen makuun: Helsinkin olympialaiset 1952.

Kerrankin en palanut! Onneks on olemassa tommosia suihkerasvoja niin saa selänkin suojattua vaikkei apukäsiä olisikaan paikalla.
Eikö löytynyt rannalta herrasmiehiä rasvaamaan hienon naisen selkää? Itse ostin myös suihketta, koska a) apukäsiä harvemmin paikalla ja b) en ole erityisen notkea -> selkä hankala rasvata.

Alkosta saa pitkää kyröläistä

taidan silti tehdä perinteiset, eli käyn a-alueella suorittamassa maistelun, sielä se olutkin maistuu huomattavasti paremmalta kun kotona litkiessä

tuen näin samalla osaltani paikallista pienyrittäjyyttä, en siis suunnittele maistelukohdetta ketjuravintolaan

taidan silti tehdä perinteiset, eli käyn a-alueella suorittamassa maistelun, sielä se olutkin maistuu huomattavasti paremmalta kun kotona litkiessä

tuen näin samalla osaltani paikallista pienyrittäjyyttä, en siis suunnittele maistelukohdetta ketjuravintolaan
Arvostan. Tästä sitten muutkin mallia.

Te olette hieno mies.

Eikö löytynyt rannalta herrasmiehiä rasvaamaan hienon naisen selkää? Itse ostin myös suihketta, koska a) apukäsiä harvemmin paikalla ja b) en ole erityisen notkea -> selkä hankala rasvata.
En kai minä nyy ihmisiä lähesty! Herranen aika. Sosiaalista kanssakäymistä, apua! No ei vaan, en minä kehtaa ketään pyytää.

Mulla oli ennen niinkin notkea meininki, että kädet sai selän takana yhteen molemmin puolin (silleen olkapään yli kurkotellen). Nyt kuitenkin, kun on tarpeeksi runnonut lajin parissa, olkapäät irtoaa ajatuksestakin ja juoksee sängyn alle piiloon. Joten suihkeet olkoot parhaita ystäviäni.

Tänään vois vähän vielä käydä auringossa nauttimassa ja tulla sitten aikaisin kotiin, illalla ois tuplatreenit! 3h pyjamabanaanien voimahalailua!

Back
Ylös Bottom