Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Def Leppardin rumpusoolo.Kuka siellä?
Höhö. Hö. Höhö.Def Leppardin rumpusoolo.
Mukavasti häiriintynyttä menoa siinä!Criminal Minds on kyllä pikkasen karmiva ohjelma.
mulla vähän kyl mukana ål vinoo huumorii... ja onhan noita rapakunnosta bikinikuntoon -fitnessblögejaEi luule, älä pelkää.
Alkosta saa pitkää kyröläistä. Alkon sivuilta voi vilasta, millä myymälöillä on sitä hyllyssä. Makutestin tuloksista vielä sen verran, että pitkä kyröläinen on tosiaan hienostuneeseen makuun. Aromikas kuten kantaisänsä Napue, joten ei välttämättä montaa pulloa mene janoon. Hartwall helpompi.alkostako tuota pitkää kyröläistä saa
täytyis kans ottaa: testiin, en ole kyllä hatwrwalliakaan ikinä maistanu, mutta sehän ei haittaa
en ole maistanut mitään muuta giniäkään kun napueta: eikä sekään haittaa
Eikö löytynyt rannalta herrasmiehiä rasvaamaan hienon naisen selkää? Itse ostin myös suihketta, koska a) apukäsiä harvemmin paikalla ja b) en ole erityisen notkea -> selkä hankala rasvata.Kerrankin en palanut! Onneks on olemassa tommosia suihkerasvoja niin saa selänkin suojattua vaikkei apukäsiä olisikaan paikalla.
Alkosta saa pitkää kyröläistä
Arvostan. Tästä sitten muutkin mallia.taidan silti tehdä perinteiset, eli käyn a-alueella suorittamassa maistelun, sielä se olutkin maistuu huomattavasti paremmalta kun kotona litkiessä
tuen näin samalla osaltani paikallista pienyrittäjyyttä, en siis suunnittele maistelukohdetta ketjuravintolaan
Te olette hieno mies.taidan silti tehdä perinteiset, eli käyn a-alueella suorittamassa maistelun, sielä se olutkin maistuu huomattavasti paremmalta kun kotona litkiessä
tuen näin samalla osaltani paikallista pienyrittäjyyttä, en siis suunnittele maistelukohdetta ketjuravintolaan
En kai minä nyy ihmisiä lähesty! Herranen aika. Sosiaalista kanssakäymistä, apua! No ei vaan, en minä kehtaa ketään pyytää.Eikö löytynyt rannalta herrasmiehiä rasvaamaan hienon naisen selkää? Itse ostin myös suihketta, koska a) apukäsiä harvemmin paikalla ja b) en ole erityisen notkea -> selkä hankala rasvata.