Ei pastalla lähde nälkä.
Lähti sillä 10 minuutiksi. Nyt paikataan tilanne A) jäätelöllä 2) mansikoilla (+kermavaahtoa)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pastalla lähde nälkä.
aaa... siel onkin paree valikoima tolta osin... silloin ku asuin/liikuin enemmän nuillaLielahden
Ei se ollutkaan Riedenburger vaan tämmöinen joka jääkaapissa on:aaa... siel onkin paree valikoima tolta osin... silloin ku asuin/liikuin enemmän nuilla
huudeilla, pidin hualen että valikoimissa oli mulle käypää juomaa... ostin hyvät määrät
vaekka jiääkuaappiin makkoomaan ja pyysin että tillaavat lissee mulle kelepoo bissee...
mutta mulla kyl nykyää menee rahat enemmän kisamatkustamiseen ja muuhun
terveyshommaan... mutta täytyy käydä lietsus vaihteeks hakeen ees yks
riedenburger glut.frei... se ön hyvvee se...
Eipä se kai. Toissa keväänä tuli kymppi alas painoa ja oiskohan lähemmäks 30kg menny yt eteenpäin. Loppvuonna ei sit treenit kulkenukaan ku joutu taas tiputtelee painoa ja ois pitäny reenata kovempaaEi se rasva paljon voimaa sisällä. Itsellä ei ainakaan painot kevään mittaan pahemmin tippunut, vaikka vyötäröltä lähti yli kymmenen kiloa ihraa.
Ja kyllä se nyt kannattaa aina vähän ylimääräsiä tiristellä. Saa taas sit syödä kunnolla, kun on varaa lihoa :D
Sitten aloin vähä syömään ja treenit kummasti kulki, ja omapaino nous :D Hauskahan sitä ois sinne 65-67kg suunnille päästä painon osalta. Mut kroppa tykkää tästä +70kg näköjää :DMä oon hyvä syömään. Veikkaan kyl että mun kroppa oli vähä tiltis viime vuoden tiputtelujen takia ku 6kg tuli parissa kuukaudessa takasi :D Oon kyl myös tosi hyvä syömään keksejä ja jäätelöä ja kaikkea mättöä, joten silläkin saattaa olla osuutta asiaan... :DMiten syötte jotta paino nousee? Mulla ei ole noussut vaikka syön ihan mitä sattuu....
(Ja juon)
Siiderilavan valaan rasvaa...Siiderivalaan rasva.
Mäkin syön joka päivä herkkuja kyllä! Mitä mieltä muuten missään on? Olen hyvin oraalinen ihminen...Mä oon hyvä syömään. Veikkaan kyl että mun kroppa oli vähä tiltis viime vuoden tiputtelujen takia ku 6kg tuli parissa kuukaudessa takasi :D Oon kyl myös tosi hyvä syömään keksejä ja jäätelöä ja kaikkea mättöä, joten silläkin saattaa olla osuutta asiaan... :D
Tää on helppo, tuplaa bisseMiten syötte jotta paino nousee? Mulla ei ole noussut vaikka syön ihan mitä sattuu....
(Ja juon)
Ei tee mieli enkä halua metrimahaa. Eikä mulla ole tavoitteena nostaa painoa, olen vain ihmetellyt kuinka se ei nouse vaikka tuntuu että enemmän bulkkaan kuin dieettaan lähes koko ajan...Tää on helppo, tuplaa bisse