Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On, semmonen satasen (?) Muurikka. Hyvin toimii!

E. No on se näköjään reilun satkun, 1100W.
Haettu 1200W muurikka, kun siinä on kaksi ritilää, mue bueno. Matkalla himaan nuorimmainen huusi että pysäytä auto, noh auto sivuun ja tyttö pihalle Pokémon jahtiin. Siihen tuli samalla joku aikuinen fillarilla ja kerkesi nappaamaan sen pokemonin, voi sitä hetkellistä pettymystä....

kokemusta, ei omaa, rs4 aatista ja ne olivat rata-ajossa päivä ja palat

No ku ajaa sopivan rauhassa niin johan ne kestää isältä pojalle. No ei mulla oikeasti ole kokemusta rata-ajosta oikealla autolla kun yhdeltä päivältä Spa:sta, vielä paloja on jäljellä.

tul mieleen että sattuskohan täällä olla ketään jota haluttas mun kans lähtee joskus lenkille
kävelylle, hölkälle, juoksulle? T. Tampereella jolkottelen.

c

Kysy täällä pikemminkin kaljalle.
emmää jua alkomahöliä kö aniharvoin ja kaljaa vielä harvemmin... kun kaljaa juan, kysseessä luontaisest
gluteeniton taekka jokin vastaava gluteeniton olut... sellaisten valikoima Suomessa on turkasen
huono...

Äkkiseltään tulee mieleen 7 eri gluteenitonta olutta Prisman valikoimista :p
ja verrattuna kymmeniin ellei satoihin normiööleihin, toi on vähän etenkin kun suurin osa nuistakin eri makuisia Kukkoja. Ja onko siellä muuten
enää ees yhtäkään luontaisesti glut. olutta enää? Riedenburger glutenfreita ei enää ole ja against the grainiakaan nähny viimeks ku kävin
Kalevan Prismassa kuikuilemassa...

ja verrattuna kymmeniin ellei satoihin normiööleihin, toi on vähän etenkin kun suurin osa nuistakin eri makuisia Kukkoja. Ja onko siellä muuten
enää ees yhtäkään luontaisesti glut. olutta enää? Riedenburger glutenfreita ei enää ole ja against the grainiakaan nähny viimeks ku kävin
Kalevan Prismassa kuikuilemassa...
Olikohan ne loppuunmyyty? Käyn tosin eri Prismassa... Against the grain on kyllä hyvä, tuo Riedenburger taitaa odottaa juuri jääkaapin ovessa mua...

Olikohan ne loppuunmyyty? Käyn tosin eri Prismassa... Against the grain on kyllä hyvä, tuo Riedenburger taitaa odottaa juuri jääkaapin ovessa mua...
mistä Prismasta oot ostanu? en oo pitkään aikaan missään kaupassa missään kaupungissa nähny enää kumpaakaan????

Back
Ylös Bottom