Ollu koko päivän luuri kentättä. Nytkö tää hajoo...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä oli sounera eilen netin suhteen mykkänä illasta. Oikes tosin jossain vaiheessa.Ollu koko päivän luuri kentättä. Nytkö tää hajoo...
Täällä kaivattaisiin peräruisketta.
Nääh, mulla on flunssaMinä pelkään, että Mobsulla on alkoholionkelma :(

onko Doc.TJJ tilannut vielä illaksikin: sadetta
Minä haluisin olla paikalla kun Kajsna tulee aina tiedustelemaan TJJ:ltä jotain juttuja.
Minä reenaan edelleen kollareissa. Yleensä myös puuvillapaidassa, joskus harvoi teknisessä. Tekniset on itellä pallopeleissä, rullaluistelussa ja jos erehdyn, niin juoksussa.Voi niitä aikoja, kun vielä treenas puuvillasella t-paidalla. Sillonen vaimoehdokkaani osti yhden urheilupaidan ja tajusin vihdoin, että on sitä olemassa mukavempiakin kuteita salille, kun puuvillanen t-paita ja kollarit :D
Noissa teknisissä on se hyvä, että ne ei valu sitä hikee vaan tuntuu päällä edelleen edes miellyttäviltä.
Tilaus on voimassa huomisaamuun asti.
Ei se mitään kysy, varmaan pelkää mua. Roikkuu vaan perässä kokoajan. Tai no ei roiku enää kauaa, kunhan mää jään lomalle. Sitten se siirtyy roikkumaan jonku toisen perään.
Olet kyllä julmista julmin.
Näppärästi tuli vettä ku menin salilleTäällä sataa. Tai oikeastaan tuolla ulkona sataa. Sairaalan katto suojaa minua.
Loppu sopivasti pari sataa metriä ennen salia
Kastui.Hissukseen ihmettelen. Ujo ja viaton.Ei se mitään kysy, varmaan pelkää mua. Roikkuu vaan perässä kokoajan. Tai no ei roiku enää kauaa, kunhan mää jään lomalle. Sitten se siirtyy roikkumaan jonku toisen perään.