Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onko Doc.TJJ tilannut vielä illaksikin: sadetta

voiko lähteä ulkoilemaan

muita hyviä kysymyksiä

Minä haluisin olla paikalla kun Kajsna tulee aina tiedustelemaan TJJ:ltä jotain juttuja.

Saisikohan sitä tehdä niin.

Jos vaikka juonisi itsensä paikalle.

onko Doc.TJJ tilannut vielä illaksikin: sadetta

Tilaus on voimassa huomisaamuun asti.

Minä haluisin olla paikalla kun Kajsna tulee aina tiedustelemaan TJJ:ltä jotain juttuja.

Ei se mitään kysy, varmaan pelkää mua. Roikkuu vaan perässä kokoajan. Tai no ei roiku enää kauaa, kunhan mää jään lomalle. Sitten se siirtyy roikkumaan jonku toisen perään.

Viimeksi muokattu:
kaupunnilla käyty kauppalåella... aeråbista siinä suaatu. hanin kanssa yhteisjumppaa illalla.
nyt syöpöttelyä, jos sellaiseksi voi kutsua pienen terveellisen ruoka-annoksen
intohioista syömistä..

#läsnä
#sateenvarjonalla
#hyvää
image.webp

Voi niitä aikoja, kun vielä treenas puuvillasella t-paidalla. Sillonen vaimoehdokkaani osti yhden urheilupaidan ja tajusin vihdoin, että on sitä olemassa mukavempiakin kuteita salille, kun puuvillanen t-paita ja kollarit :D

Noissa teknisissä on se hyvä, että ne ei valu sitä hikee vaan tuntuu päällä edelleen edes miellyttäviltä.
Minä reenaan edelleen kollareissa. Yleensä myös puuvillapaidassa, joskus harvoi teknisessä. Tekniset on itellä pallopeleissä, rullaluistelussa ja jos erehdyn, niin juoksussa.

E. Edellisestä treenistä melkeen 2 viikkoo, sitä edellisestä 7 viikkoa. Keuhkokuume tappoi reeni-innon :(
Mutta rullaluistelemassa kävin tänään ekan kerran kunnolla taudin jälkeen.

Tilaus on voimassa huomisaamuun asti.

Ei se mitään kysy, varmaan pelkää mua. Roikkuu vaan perässä kokoajan. Tai no ei roiku enää kauaa, kunhan mää jään lomalle. Sitten se siirtyy roikkumaan jonku toisen perään.

Olet kyllä julmista julmin.

Täällä sataa. Tai oikeastaan tuolla ulkona sataa. Sairaalan katto suojaa minua.
Näppärästi tuli vettä ku menin salille :) Loppu sopivasti pari sataa metriä ennen salia :) Kastui.

Hissukseen ihmettelen. Ujo ja viaton.

Kolmas kyykky viikon sisään, meinas painaa jonnii verra jo jaloissa.
Kapeepenkki kyllä kulki. Enkat enkat. Joten ehkä eilinen menee tangon piikkiin.

Back
Ylös Bottom