Tää Jimmy Kimmel varmaan sopis ainakin kuvaukseen. Ei kai se oo vieläkään tullut takas.
Tätä tarkoitin. Toiset ne jaksaa kirjotella internjetsiin vaikka lohkeaiskin, toiset: ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää Jimmy Kimmel varmaan sopis ainakin kuvaukseen. Ei kai se oo vieläkään tullut takas.
Persettä et pyyhi?![]()
Suklaahämiksen paluuta odotellessa.Tätä tarkoitin. Toiset ne jaksaa kirjotella internjetsiin vaikka lohkeaiskin, toiset: ei.
Voi niitä aikoja, kun vielä treenas puuvillasella t-paidalla. Sillonen vaimoehdokkaani osti yhden urheilupaidan ja tajusin vihdoin, että on sitä olemassa mukavempiakin kuteita salille, kun puuvillanen t-paita ja kollarit :DMun tekniset trikoot ja urheilutoppi imee kaiken muun hien. Selkä- ja mahapuolellakin on aina märkä läntti. :D
Onko sulla myös tekniset alushousut?Mun tekniset trikoot ja urheilutoppi imee kaiken muun hien. Selkä- ja mahapuolellakin on aina märkä läntti. :D
Onko sulla myös tekniset alushousut?
Voi niitä aikoja, kun vielä treenas puuvillasella t-paidalla.
on sitä olemassa mukavempiakin kuteita salille, kun puuvillanen t-paita ja kollarit :D
Ei ei ei
Mulla on sama onkelma. Sen takia aina hanskat ja vetoliikkeissä ilman hanskoja, mutta mankkua.Minä hikoilen niin julmetusti aina, että t-paita alkaa ahdistamaan.
Eilen mietin, kun maasta vetelin, että kehtaisiko sitä ostaa mankkua vaikka vetelenkin vaan niin pienillä painoilla. Kädet hikoaa niin maan perkeleesti ettei meinaa tanko pysyä käsissä.
Oli kyllä törkyinen hinta, varsinkin jos sen yksin jaan, mutta aamupalasta ja laadusta olen valmis maksamaan. Ei tässä oikein ompun luukkukaan maistu.jossu on pannu haisemaan, mä en kyenny lomailla simonkentässä tänä Suvina ku on niin törkyyset hinnat, aijjempina Suveina on ollu etuusempaa: huomattavasti
Tekniset paidat alkaa nopsaan löyhkäämään kuolemalle...
Onneks vettä tulee iha reippaasti