Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Persettä et pyyhi? :)

Mun tekniset trikoot ja urheilutoppi imee kaiken muun hien. Selkä- ja mahapuolellakin on aina märkä läntti. :D

Mun tekniset trikoot ja urheilutoppi imee kaiken muun hien. Selkä- ja mahapuolellakin on aina märkä läntti. :D
Voi niitä aikoja, kun vielä treenas puuvillasella t-paidalla. Sillonen vaimoehdokkaani osti yhden urheilupaidan ja tajusin vihdoin, että on sitä olemassa mukavempiakin kuteita salille, kun puuvillanen t-paita ja kollarit :D

Noissa teknisissä on se hyvä, että ne ei valu sitä hikee vaan tuntuu päällä edelleen edes miellyttäviltä.

Onko sulla myös tekniset alushousut?

Omistan kyllä sellaisiakin, mutta nyt ei ollut jalassa. Kiva esileikki, kun haluat tietää mitä mulla oli päällä. ;)

Voi niitä aikoja, kun vielä treenas puuvillasella t-paidalla.

se,on,nykyaikaa

ikinä en ole muuta paitaa gymillä kokeillu, enkä kokeile (syy: oma syy)

jossu on pannu haisemaan, mä en kyenny lomailla simonkentässä tänä Suvina ku on niin törkyyset hinnat, aijjempina Suveina on ollu etuusempaa: huomattavasti

mie treenaan myös t-paidalla udein... on miullamuunkinlaisia mutta monta kertaa puuvillainen t-paita taikka
wifebeater käytössä...

Minä hikoilen niin julmetusti aina, että t-paita alkaa ahdistamaan.

Eilen mietin, kun maasta vetelin, että kehtaisiko sitä ostaa mankkua vaikka vetelenkin vaan niin pienillä painoilla. Kädet hikoaa niin maan perkeleesti ettei meinaa tanko pysyä käsissä.

on sitä olemassa mukavempiakin kuteita salille, kun puuvillanen t-paita ja kollarit :D

Mun vakiokamppeet. Hikoan niin vähän salilla etten ole huomannut hyötyväni teknisistä paidoista. Tartten kovatempoisempaa rääkkiä esim. pallopelejä tai normaalia korkeamman lämpötilan että oikeasti hikoaisin. En valita.

Minä hikoilen niin julmetusti aina, että t-paita alkaa ahdistamaan.

Eilen mietin, kun maasta vetelin, että kehtaisiko sitä ostaa mankkua vaikka vetelenkin vaan niin pienillä painoilla. Kädet hikoaa niin maan perkeleesti ettei meinaa tanko pysyä käsissä.
Mulla on sama onkelma. Sen takia aina hanskat ja vetoliikkeissä ilman hanskoja, mutta mankkua.

jossu on pannu haisemaan, mä en kyenny lomailla simonkentässä tänä Suvina ku on niin törkyyset hinnat, aijjempina Suveina on ollu etuusempaa: huomattavasti
Oli kyllä törkyinen hinta, varsinkin jos sen yksin jaan, mutta aamupalasta ja laadusta olen valmis maksamaan. Ei tässä oikein ompun luukkukaan maistu.

Back
Ylös Bottom