Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä toi on futher.onkohan mulla vaimotukka, kun tää on aika helppo ja lyhyt

Vaimotukan ei ole tarkoituskaan näyttää hyvältä. Itse asiassa yleensä se näyttää siltä kuin parturointi olisi suoritettu ruohonleikkurilla jossa tylsät terät.Eiks se lyhyt tukka oo vain mukamas HELPPO (paitsi että pitäis käydä 6 viikon välein parturissa että se näyttää hyvältä, pestä joka päivä ja muotoilla jotenkin).
onkohan mulla vaimotukka, kun tää on aika helppo ja lyhyt
Tässä yksi. Tosin tarvii se kai muutenkin olla nätti, jotta se tukka joltain näyttää.Joskus harvoin näkee naisia joilla on hyvältä näyttävä lyhyt tukka. Paino sanalla harvoin.
Vaimotukan ei ole tarkoituskaan näyttää hyvältä. Itse asiassa yleensä se näyttää siltä kuin parturointi olisi suoritettu ruohonleikkurilla jossa tylsät terät.
Joskus harvoin näkee naisia joilla on hyvältä näyttävä lyhyt tukka. Paino sanalla harvoin.
Äititukka lienee ylikasvanut ja rasvainen vaimotukka, koska eihän äiti ehdi kampaajalle eikä suihkuun :DMulla on puoliksi lyhyt ja näytän kyllä oikein hyvältä molemmin puolin. Mutta olenkin harva.
Mä luulin että se tosihirvee lyhyt on äititukka. Ja sit on myös ernutukka (=kun mulla on näin erikoinen tukka, kukaan ei kiinnitä huomiota siihen mitä muuta kremppaa löytyy).
Niin siis sulla on semmonen sivuheittis. Vissiin. Luulen että sekin sopii juurikin harvoille.Mulla on puoliksi lyhyt ja näytän kyllä oikein hyvältä molemmin puolin. Mutta olenkin harva.
Niin siis sulla on semmonen sivuheittis. Vissiin. Luulen että sekin sopii juurikin harvoille.
Taidan kanssa tänään vähän siistiä, kun alkaa sivuilla jo sänki taittumaan ja päälläkin varmaan jo lähemmäs 2 senttiä.Tukista puheenollen, vois käydä leikkaan vähän tukkia. Alkaa olla ilkiästi jo korvan päällä.
Joo, olettaisin että ollaan samalla sivulla. Toiselta puolelta on olkapäälle saakka, toisella on kaljun ja juuriharjan välillä.