Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiks se lyhyt tukka oo vain mukamas HELPPO (paitsi että pitäis käydä 6 viikon välein parturissa että se näyttää hyvältä, pestä joka päivä ja muotoilla jotenkin).
Vaimotukan ei ole tarkoituskaan näyttää hyvältä. Itse asiassa yleensä se näyttää siltä kuin parturointi olisi suoritettu ruohonleikkurilla jossa tylsät terät.

Joskus harvoin näkee naisia joilla on hyvältä näyttävä lyhyt tukka. Paino sanalla harvoin.

Comptellin diilin kunniaksi vois vaikka käydä myös kahveella oikein leipomossa.

Harmi vaan kun on köyhä. Sopivasti ois ollut paikka iskeä päiväkaupoille, mutta 4 e löysää ei oikein riitä.

onkohan mulla vaimotukka, kun tää on aika helppo ja lyhyt

Jos olet aiheuttanut ainakin yhdelle miehelle, tai kollektiivisesti koko miessukupuolelle, pettymyksen, sekä aiheutat naisissa ylemmyyden tunnetta lisättynä hivenellä sääliä, niin kyllä, sinulla on vaimotukka.

Joskus harvoin näkee naisia joilla on hyvältä näyttävä lyhyt tukka. Paino sanalla harvoin.
Tässä yksi. Tosin tarvii se kai muutenkin olla nätti, jotta se tukka joltain näyttää.
halle-berry-435.jpg

Vaimotukan ei ole tarkoituskaan näyttää hyvältä. Itse asiassa yleensä se näyttää siltä kuin parturointi olisi suoritettu ruohonleikkurilla jossa tylsät terät.

Mulla on puoliksi lyhyt ja näytän kyllä oikein hyvältä molemmin puolin. Mutta olenkin harva.

Mä luulin että se tosihirvee lyhyt on äititukka. Ja sit on myös ernutukka (=kun mulla on näin erikoinen tukka, kukaan ei kiinnitä huomiota siihen mitä muuta kremppaa löytyy).

Mulla on puoliksi lyhyt ja näytän kyllä oikein hyvältä molemmin puolin. Mutta olenkin harva.

Mä luulin että se tosihirvee lyhyt on äititukka. Ja sit on myös ernutukka (=kun mulla on näin erikoinen tukka, kukaan ei kiinnitä huomiota siihen mitä muuta kremppaa löytyy).
Äititukka lienee ylikasvanut ja rasvainen vaimotukka, koska eihän äiti ehdi kampaajalle eikä suihkuun :D
Kyllä mullekin lyhyt nuorempana sopi, kun nasolaabelit eivät olleet vielä syventyneet ja kun sitä jaksoi puleerata.

Back
Ylös Bottom