Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

uaattelin että huvikseni juoksen näytösluonteisesti julkisesti Cooperin, alustavasti la 02.7. ja tilanne
dokumentoidaan kuvaamalla se... kuka halluu tulla seuraksi juoksemmaan,
kahtommaan... heiluttaan vaikka starttilippua:hyper: tampereella tapahtuis tää... kaupunnin juoksukentistä en
kauheen perillä oo, mutta miehän ny juoksen missä vaan missä matka saadaan mitattua riittävän tarkasti :cool:

Just sain omilla salamittauksilla itseni ikäryhmän "hyvä" -kategoriaan, eihän moista voi pilata mittaalalla sitä niin että joku näkee :D

Just sain omilla salamittauksilla itseni ikäryhmän "hyvä" -kategoriaan, eihän moista voi pilata mittaalalla sitä niin että joku näkee :D
hahahahah... mutta halluukö tulla kattommaan kun lievästi ylipainoinen voimailijaämmä häpäsee ihtensä...

Juokseminen on ihan kakkaa. Ei se vaikuta edes ulkonäköön kuten :puntti: Treenasin viime kesänä muutaman kerran cooperia epätasaisessa maastossa, paras tulos oli muistaakseni 2030m.

hahahahah... mutta halluukö tulla kattommaan kun lievästi ylipainoinen voimailijaämmä häpäsee ihtensä...

Tää kuulostaa kauniin ystävyyden alulta :D :D

Kaverilla taitaa olla tuona päivänä piirakkabileet, hmm

Juokseminen on ihan kakkaa. Ei se vaikuta edes ulkonäköön kuten :puntti: Treenasin viime kesänä muutaman kerran cooperia epätasaisessa maastossa, paras tulos oli muistaakseni 2030m.

Mä oon kyl eri mieltä, tai sit oon vaan paska punttaaja.

Tää kuulostaa kauniin ystävyyden alulta :D :D

Kaverilla taitaa olla tuona päivänä piirakkabileet, hmm

Mä oon kyl eri mieltä, tai sit oon vaan paska punttaaja.
Mä kävin viime viikonloppuna molempina päivinä salilla niin heti näytin mielestäni fitimmältä :p

Kerrankin olen Mopsin kanssa samoilla linjoilla. Juokseminen todellakin on paskaa. Lyhyet matkat on vielä ihan mukavia ja sprintit, mutta tasaisen tappava tunti lenkillä on yhtä mukavaa kuin tunti Emmerdalea.

Juokseminen on kivaa, mutta jos ihminen on lähtökohtaisesti kaappijuoppo mörrimöykky niin ei varmasti maistu.
Yllytettynä aikanaan juoksin kerran puolikkaan. En ollut kaappijuoppo, mörrimöykky ehkä vähän. Paskaa oli juokseminen silloin ja paskaa se on edelleen!

Tää kuulostaa kauniin ystävyyden alulta :oujee::rock::puntti::oujee:

Vähänkö meen stalkkaamaan sua Facebookista.

Kerrankin olen Mopsin kanssa samoilla linjoilla. Juokseminen todellakin on paskaa. Lyhyet matkat on vielä ihan mukavia ja sprintit, mutta tasaisen tappava tunti lenkillä on yhtä mukavaa kuin tunti Emmerdalea.

Heh, tunnissa sitä just on sopivasti paikat lämmenneet. Sprintillä tarvii lihaksia (joita minulla ei ole). #dieselveturivaikoihminen

Ei paskempi...Tässä vähän 8v. pojan kannutusta
Pitää nostaa hattua jo ihan siitä, että joku jaksaa opetella noita kappaleita nuotti nuotilta tai isku iskulta.

Tuohon lenkkeilyyn ja punttiin, niin nehän on luonteeltaan kaksi ihan eri asiaa. Molemmista jää vähän omanlainen fiilis treenin jälkeen. Puntilla et oo välttämättä hengästynyt kunnolla suunnilleen kertaakaan, mutta saanut ryskätä isoilla(?) painoilla, saanut lihakset pumppiin ja jälkikäteen voi vetää himassa alastonposen peilin edessä ja suudella hauista. Lenkin jälkeen taas mukava, kun hiki tippuu ja voi pää punaisena vetää viisi litraa vettä ja odotella, että sykkeet laskee.

Itse tykkään siis molemmista.

Mikä siä nyt on, rauhoitu hyvä veli.
Meni jo. Vaihtui iloksi tämäkin päivä. Täytyy avata taas uus tili pankkiin kun vanhat on jo täynnä.

Tai sit vaihtoehtoisesti pitää keksiä kalliimpia harrastuksia.

E. Esim penisleikkaus. Että pääsis porilaisiin mittoihin.

Mutta mitä käyttöä keksis sille poistettavalle osalle.

Höhöh.

N349

Back
Ylös Bottom