Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta vaan! Eilen mietin, että joisinko lämpimän illan kunniaksi yhden kylmän juoman. Siideriä mietin alunperin, mutta piimää päädyin juomaan. Veikkaan, että parempi unenlaatu piimällä kuin siipperillä.

Mä join eilen kaksi siideriä. Vaikka en yleensä edes juo siideriä. Mutta nyt join, kun tarjottiin. Ja hyvin nukuin.

Ei kai se yhdestä vielä pahasti kärsi. Parin jälkeen alkaa yöllinen vessassa ramppaaminen ja nukkuu monesti vähän levottomammin. Plus aamulla kuivaa suuta. Tästä syystä en itse tissuttele, vaan oon ottamatta tai vedän rehellisen kännin.

Musta on tullut tosi herkkäuninen ja kun muutenkin meinaan heräillä öisin, niin yhtään siihen alkoholia (edes se yksi) ja nukun entistä huonommin.

Mä join eilen kaksi siideriä. Vaikka en yleensä edes juo siideriä. Mutta nyt join, kun tarjottiin. Ja hyvin nukuin.

Toisillehan se toimii rentouttajana ja uni tulee paremmin. Itelle ei toimi yks eikä perskännit, yhtä huonosti nukun. Möh. Tympiää.

sidukkaa lipitti hän ja hyvin goisahteli hän... hjuva onpi se... :p <- tuo mtm1977n kommenttiin liittyen.

Mulla paenoo ol uaamul reilut 93kg... ee paha ole se. pituutta 177cm, lihasta on kun ei ilman niitä voimanostos
nostella totakaan vähää :oujee::puntti::oujee:

Ihan käypäinen veto 12-vuotiaalta kundilta:

muoks. vanha video näköjään. Kaverilla nykyään ikää vähän enemmän ja mukava urakin musan parissa rakennettuna.

uaattelin että huvikseni juoksen näytösluonteisesti julkisesti Cooperin, alustavasti la 02.7. ja tilanne
dokumentoidaan kuvaamalla se... kuka halluu tulla seuraksi juoksemmaan,
kahtommaan... heiluttaan vaikka starttilippua:hyper: tampereella tapahtuis tää... kaupunnin juoksukentistä en
kauheen perillä oo, mutta miehän ny juoksen missä vaan missä matka saadaan mitattua riittävän tarkasti :cool:

Back
Ylös Bottom