Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa. Pitäisköhän hyväksyä tosiasiat ja luopua sortsien käytöstä toistaiseksi. Toi +11 ei näytä kauheen houkuttelevalta.

Ja voiskohan kahvi toimia, ihmistä väsyttää kovasti.

Nyt perrrrrr
Tossa noin Siwalla oli vielä jokunen päivä takaperin jumalaton rivi kierrätyslaatikoita. Yhdessä niistä luki isolla MUOVI.

Yritin nyt sitten mennä kierrättämään muovia, mutta paikalla oli enää lasi- ja metallilaatikot. Keskellänsä tyhjyyttä ammottava aukko. What is this sorcery
Jos kyseessä on se siwa jonka luulen olevan kyseessä, olen mielestäni itsekin nähnyt siinä joskus jotain kierrätyskuutioita.

Jaa. Pitäisköhän hyväksyä tosiasiat ja luopua sortsien käytöstä toistaiseksi. Toi +11 ei näytä kauheen houkuttelevalta.

Ja voiskohan kahvi toimia, ihmistä väsyttää kovasti.
Rivot ja siniset, luopuminen positive.

Kahvi auttaa aina.

Omaksi ilokseen kun tekee niin se on aika sama että mitä touhuaa, kunhan on hauskaa :D
Tottahan toki. Ite ei vaan osaa tehdä mitään ns. puolivaloilla, joten koitan edelleen reenata aika systemaattisesti, vaikka soitto onkin 98-prosenttisesti omaksi huvikseen. Ainakin toistaiseksi.

Semmonen peukkubassomeininki olis hauska opetella, kun olis basso ja paljon aikaa.

Tottahan toki. Ite ei vaan osaa tehdä mitään ns. puolivaloilla, joten koitan edelleen reenata aika systemaattisesti, vaikka soitto onkin 98-prosenttisesti omaksi huvikseen. Ainakin toistaiseksi.

Joo, lähinnä tarkoitin sitä että aina kannattaa soittaa, vaikka ei koskaan tulisi keikkamuusikoksi. Semmonen päätön renklaaminen pelkän metelin takia ei oo mielekästä, jotain kehitystä hakee kuitenkin.

Ja vituttaa sukupuolen perusteella luokittelu ja arvostelu erityisen paljon mitä musiikkiin tulee,

Muusikkoa tai mitä tahansa taiteilijaa voi vapaasti arvostella sukupuoleen liittymättä.

Silti mun mielestä on naisten hommia ja miesten hommia, sillä ajattelen hyvin luolamiesmäisesti: äijä raijaa mammutin kotiin, floora laittaa siitä soppaa ja parsii vaatteet. Kitara, basso ja rummut ovat poikain pelivälineitä. Laulelu ja koskettelusoittimet on akkaloille. Samaten nyrkkeily ja paini ovat mieslajeja.

Ja Max oli edellä täysin oikeassa, ettei neitoheviduon soittopuolessa ei ollut ilmiömäistä ilotulitusta, vaan siinä oli soitannallisesti petrattavaa. Esim. alavireiseksi jätetty venytys kuulostaa raastavalta. "Fiiliksellä" voi korvata soittotaitoa ja livenä tämä monesti toteutuukin, mutta se fiiliskin on yllättävän usein siellä soittajan päässä.

Soittamisessa pätee sama kuin kirjoittamisessa. Sen jälkeen kun hallitsee tekniikan/teorian, voi alkaa rikkoa sääntöjä ja tehdä mitä oikeasti haluaa. Mun mielestä noi edellä olleet Irmat eivät tähän pisteeseen yltäneet.

Joo, lähinnä tarkoitin sitä että aina kannattaa soittaa, vaikka ei koskaan tulisi keikkamuusikoksi. Semmonen päätön renklaaminen pelkän metelin takia ei oo mielekästä, jotain kehitystä hakee kuitenkin.
Kyllä, juuri noin. Varsinkin tuon ekan osan tajuaminen otti aikansa. Mielekkyys ja jatkuvuus on varmaan niitä avainsanoja nykyään. Nyt on löytynyt semmoinen mielekäs juttu, jota treenaa ja sitä kautta tulee soitettua melkein päivittäin, niin väkisin tuota vähän edistystäkin tulee.

Ja vielä tarkennukselksi tuohon edelliseen postaukseeni: Arvostan perustasolla kaikkia soittajia, myös naispuolisia. Ne "miesten" hommat eivät vain mielestäni ole luontevia naisille. Rajoitus on siis omassa päässäni. Eli keppiä vireeseen vain ja kapulaa näppiin, arvon neidot!

Jos kyseessä on se siwa jonka luulen olevan kyseessä, olen mielestäni itsekin nähnyt siinä joskus jotain kierrätyskuutioita.

Kierrätysmorjeksista vastaavan Ringin mukaan siinä pitäisi nytkin olla muovitonkka. Huijausta. Pitää kohta kolkutella pj:n ovelle ja alkaa vaatia taloyhtiöön parempia kierrätysfasiliteetteja. Johan tässä aiheutuu jonkinmoista ekokatastrofia pelkistä rahkapurkeista, höhö

Kierrätysmorjeksista vastaavan Ringin mukaan siinä pitäisi nytkin olla muovitonkka. Huijausta. Pitää kohta kolkutella pj:n ovelle ja alkaa vaatia taloyhtiöön parempia kierrätysfasiliteetteja. Johan tässä aiheutuu jonkinmoista ekokatastrofia pelkistä rahkapurkeista, höhö
Ehkä se on viety pois koska sijainti huomioiden joku on saattanut muuttaa sinne asumaan.
Enkä nyt viittaa tässä tupsumatoon.
Hän ajelee ympäri kyliä taksilla.
Isänsä rahoilla.

Back
Ylös Bottom