Sen verran kova tuuli että lehmätki melkee lentää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos kyseessä on se siwa jonka luulen olevan kyseessä, olen mielestäni itsekin nähnyt siinä joskus jotain kierrätyskuutioita.Nyt perrrrrr
Tossa noin Siwalla oli vielä jokunen päivä takaperin jumalaton rivi kierrätyslaatikoita. Yhdessä niistä luki isolla MUOVI.
Yritin nyt sitten mennä kierrättämään muovia, mutta paikalla oli enää lasi- ja metallilaatikot. Keskellänsä tyhjyyttä ammottava aukko. What is this sorcery
Rivot ja siniset, luopuminen positive.Jaa. Pitäisköhän hyväksyä tosiasiat ja luopua sortsien käytöstä toistaiseksi. Toi +11 ei näytä kauheen houkuttelevalta.
Ja voiskohan kahvi toimia, ihmistä väsyttää kovasti.
Miten on voinut mennä ohi...
Tää tuli jotenkin puskistaItse huono basisti joten pussi päässä 24/7
Hatunnosto kuitenkin kaikille soittajille. Tää tuli jotenkin puskistaHatunnosto kuitenkin kaikille soittajille.
Tottahan toki. Ite ei vaan osaa tehdä mitään ns. puolivaloilla, joten koitan edelleen reenata aika systemaattisesti, vaikka soitto onkin 98-prosenttisesti omaksi huvikseen. Ainakin toistaiseksi.Omaksi ilokseen kun tekee niin se on aika sama että mitä touhuaa, kunhan on hauskaa :D
Tottahan toki. Ite ei vaan osaa tehdä mitään ns. puolivaloilla, joten koitan edelleen reenata aika systemaattisesti, vaikka soitto onkin 98-prosenttisesti omaksi huvikseen. Ainakin toistaiseksi.
Ja vituttaa sukupuolen perusteella luokittelu ja arvostelu erityisen paljon mitä musiikkiin tulee,
Kyllä, juuri noin. Varsinkin tuon ekan osan tajuaminen otti aikansa. Mielekkyys ja jatkuvuus on varmaan niitä avainsanoja nykyään. Nyt on löytynyt semmoinen mielekäs juttu, jota treenaa ja sitä kautta tulee soitettua melkein päivittäin, niin väkisin tuota vähän edistystäkin tulee.Joo, lähinnä tarkoitin sitä että aina kannattaa soittaa, vaikka ei koskaan tulisi keikkamuusikoksi. Semmonen päätön renklaaminen pelkän metelin takia ei oo mielekästä, jotain kehitystä hakee kuitenkin.
Jos kyseessä on se siwa jonka luulen olevan kyseessä, olen mielestäni itsekin nähnyt siinä joskus jotain kierrätyskuutioita.
Ehkä se on viety pois koska sijainti huomioiden joku on saattanut muuttaa sinne asumaan.Kierrätysmorjeksista vastaavan Ringin mukaan siinä pitäisi nytkin olla muovitonkka. Huijausta. Pitää kohta kolkutella pj:n ovelle ja alkaa vaatia taloyhtiöön parempia kierrätysfasiliteetteja. Johan tässä aiheutuu jonkinmoista ekokatastrofia pelkistä rahkapurkeista, höhö
Ehkä se on viety pois koska sijainti huomioiden joku on saattanut muuttaa sinne asumaan.
Enkä nyt viittaa tässä tupsumatoon.
Hän ajelee ympäri kyliä taksilla.
Isänsä rahoilla.
high-classViimeksi ajoin taksilla Pupuhuhtaan.