Bobber vai chopper?
Bobber
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bobber vai chopper?
Koska naisilla ei ole ollut aikaa keskittyä keksimään mitään. Johan sen sanoin.
E. Mutta onhan sitä jokunen naiskeksijäkin joskus ollut sentään, mikä on hämmästyttävää. Tosin veikkaan että ainakaan kovin montaa lasta jos yhtään näillä valioyksilöillä ei ole ollut.
Niin, se ottaa ja tekee joka pystyy.Lisäksi on ollut useita naiskeksijöitä (tai -tutkijoita) joiden keksinnöt ja tulokset otti joku mies omiin nimiinsä.
Vähän sama kuin moottoreissa yleensä; on olemassa rakettimoottorit ja sitten ne muut.On olemassa vain kahdenlaisia perämoottoreita: Yamaha ja ne muut.
Sama mopoissa, siellä tosin Suzuki.
Niin, nuohan on tietty laskennallisia määriä, tuollaista vekotinta on hieman hankala dynottaa.Heh, 22 miljoonaa hevosvoimaa selostajan mukaan.
muoks. tuossahan se näköjään oli videon alla todettukin.
Laitat nyt sitten sen verran sitä keulaa että riittää.Bobber vai chopper?
En ota kantaa tuohon, mutta yleisellä tasolla suosittelen jotain persoonallista tyyliä, esim.Noo, mä ny arvon lähinnä keulakulmaa ja takanakin leveyttä.. Bobber lähtökohtasesti, mutta voi olla vielä että livahtaa em. arpajaisista johtuen enempi chopperiks.
Mä oon kauhian järkyttyny vieläki siitä, että Sniffari onki jo 37.
Mä en oikein tiedä miten mä pystyn elämäön tämän tiedon kanssa. Ehkä mä selviän iltaan mennessä tästä järkytyksestä.
Nuoruus tosiaan on asennekysymys.
Muistat vaan että takanakin leveys on suoraan verrannollinen kuljettajan nakin pituuteen.Noo, mä ny arvon lähinnä keulakulmaa ja takanakin leveyttä.. Bobber lähtökohtasesti, mutta voi olla vielä että livahtaa em. arpajaisista johtuen enempi chopperiks.