Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koska naisilla ei ole ollut aikaa keskittyä keksimään mitään. Johan sen sanoin.
E. Mutta onhan sitä jokunen naiskeksijäkin joskus ollut sentään, mikä on hämmästyttävää. Tosin veikkaan että ainakaan kovin montaa lasta jos yhtään näillä valioyksilöillä ei ole ollut.

Lisäksi on ollut useita naiskeksijöitä (tai -tutkijoita) joiden keksinnöt ja tulokset otti joku mies omiin nimiinsä.

Kaksi pienempää Yamahaa kyllä löytyy, mutta en tiedä onko Yamaha tehnyt vielä 80-luvulla isoja motteja. Ei nopealla 1 min googlailulla tullut vastaan.

Mä en oikein tiedä miten mä pystyn elämäön tämän tiedon kanssa. Ehkä mä selviän iltaan mennessä tästä järkytyksestä.

Nuoruus tosiaan on asennekysymys.

On olemassa vain kahdenlaisia perämoottoreita: Yamaha ja ne muut.

Sama mopoissa, siellä tosin Suzuki.
Vähän sama kuin moottoreissa yleensä; on olemassa rakettimoottorit ja sitten ne muut.

22miljoonaa hevosta olisi ehkä venekäyttöön hieman liikaa.

Heh, 22 miljoonaa hevosvoimaa selostajan mukaan.

muoks. tuossahan se näköjään oli videon alla todettukin.

Jotain formulaveneitä joutuu katselemaan rahaa vastaan kesäkuun puolessa välissä. Pääsisköhän kuskin syliin?

Noo, mä ny arvon lähinnä keulakulmaa ja takanakin leveyttä.. Bobber lähtökohtasesti, mutta voi olla vielä että livahtaa em. arpajaisista johtuen enempi chopperiks.

Noo, mä ny arvon lähinnä keulakulmaa ja takanakin leveyttä.. Bobber lähtökohtasesti, mutta voi olla vielä että livahtaa em. arpajaisista johtuen enempi chopperiks.
En ota kantaa tuohon, mutta yleisellä tasolla suosittelen jotain persoonallista tyyliä, esim.

motorcycle-2.jpg

Tai

$_20.JPG

Mä en oikein tiedä miten mä pystyn elämäön tämän tiedon kanssa. Ehkä mä selviän iltaan mennessä tästä järkytyksestä.

Nuoruus tosiaan on asennekysymys.

Et voi olla noin julma.

Minä henkisesti hyvinkin nuori, ja kullikin pelaa moitteettomasti.

Muistat vaan että takanakin leveys on suoraan verrannollinen kuljettajan nakin pituuteen.

Pitkin päivää kahvia litkitty, silti makaan peiton alla sängyssä edelleen. Ehkä sallin sen itselleni näin ennen yövuoroa. Nettikauppoihin uppoaa tällä tavalla liikaa rahaa kun ei täältä sängyn pohjalta muuta tekemistä keksi.

Back
Ylös Bottom