Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaikea olla koneella. Sattuu koko kyynärvarteen, koska iho on siitä rullalla ja nyt sit koko se kohta osuu pöytään. Heitin hienot lipat ihmisjoukon keskellä lonkkarilla.

Eventan näköhäiriö-/pääkipukohtauksesta tuli ihan mieleen reilun kymmenen vuoden takaiset omat kohtaukset. Saatto yhtäkkiä laskeutua sellanen sumea verho toisen (yleensä vasemman) silmän eteen ja ohimolle, silmän taakse iski niin järkyttävä viiltävä kipu, että ei ollu ihan harvinaista jos lähti hetkellisesti taju. Tuohon liittyi vähän purentahommia, vähän silmähommia ja helvetisti niska-hartiaseudun hommia.

Nykyään vaivaa vain rytmihäiriöt. Se on kiva tunne, kun sydän jää ikään kuin puristamaan paikalleen. Sitten se siitä yskitään taas liikkeelle ja päivä jatkuu.

Tiim Aappenalla piettiin omat aapenoitten aappenalympialaiset saappaanheitossa... kaikki hävis ja kaikki voitti :) Eli Tiim Aappenan Vappuchillailu mennyt kivasti... katottiin Pussy Riot -dokumentti, touhuttiin Silarukovin vastuskumeilla, hassuteltiin kameralla... yms... kiva Vappupäivän meisinki. Yhdes tehtyy perunasalaatti mennyt kivasti. Nami nami.

Jumalauta oon saanut tänään kaikenlaista aikaSEKSI. Piiikkusen tosin tässä ollaan wapun loppua myös loivenneltu, kun huomenna on wapaata. Saattaa olla, että sellaisen rasiallisen herkkusieniä rillasin pekonipaketin kanssa ja söin kaikki itse. Voi myös olla, että oli mukana pihvi ja maissintähkä. Ja jotta olisi hyvä mieli, söin myös parsakaalia. Nyt on jo hornetit rillissä iltapalaksi. Juomana tällä hetkellä mielialaa virkistävä ja mahdollista rapelia häilyttävä vodka+pommac.

Kun kaikki aika ja energia menee täystuhoksi heittäytyneen taaperon perässä juoksemiseen, ei todellakaan saa mitään aikaiseksi o_O

Muistan kun Tiim Aappana koitti sienimyyjän uraa. Ei se siinä roinapäissään muistanu lupaa hakea ja kyttien kans iski kunnon rage päälle:

Hehehehehe... Tiim Aappenalla ei kyl mittee tekemistä tuon sienikaupustelija"ninja"n kanssa ;)
Eikä muutenkaan minkään ja kenkään Tiim Aappanan kanssa :)

Jumalauta oon saanut tänään kaikenlaista aikaSEKSI. Piiikkusen tosin tässä ollaan wapun loppua myös loivenneltu, kun huomenna on wapaata. Saattaa olla, että sellaisen rasiallisen herkkusieniä rillasin pekonipaketin kanssa ja söin kaikki itse. Voi myös olla, että oli mukana pihvi ja maissintähkä. Ja jotta olisi hyvä mieli, söin myös parsakaalia. Nyt on jo hornetit rillissä iltapalaksi. Juomana tällä hetkellä mielialaa virkistävä ja mahdollista rapelia häilyttävä vodka+pommac.
Kuulostaa erittäin optimaaliselta setiltä. Hieman saatan olla kateenlinen. Itse olen uhrannut taas muutaman tunnin elämästäni katsomalla Pakoa ja käymällä sadamassa paistattelemassa päivää. Ruokaakin tein, joka sekin aika ankaralla tavalla kärtsäs :D sen lähemmäs grilliä en päässy.

Kuulostaa erittäin optimaaliselta setiltä. Hieman saatan olla kateenlinen. Itse olen uhrannut taas muutaman tunnin elämästäni katsomalla Pakoa ja käymällä sadamassa paistattelemassa päivää. Ruokaakin tein, joka sekin aika ankaralla tavalla kärtsäs :D sen lähemmäs grilliä en päässy.
Minä kävin kauppassa, siinä oli jo liikaa ihmiskotnaktia tälle päivälle. Nyt on wingsitkin syöty ja vähän semmonen tyhjä olo, josko sitä jotain tarttis syödä vielä. Juoda toki tarttee, nyt tommonen makeahko olut jälkiruokana...tissutellen ja mussutellen hyvä tulee :)

Back
Ylös Bottom