Oliko oohoosee? Kolmosen kautta nelosen puhaltimella?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Eikun vapari vapari"Oliko oohoosee? Kolmosen kautta nelosen puhaltimella?
Tulee mieleen Kummeli Perintöä odotellessa -sketsit.Ei kuulosta kyllä mukavalle, jos yskimällä laitetaan pumppu taas hakkaan o_O
Eli Tiim Aappenan Vappuchillailu mennyt kivasti... katottiin Pussy Riot -dokumentti, touhuttiin Silarukovin vastuskumeilla, hassuteltiin kameralla... yms... kiva Vappupäivän meisinki. Yhdes tehtyy perunasalaatti mennyt kivasti. Nami nami.Selvistäpäin kaikki oltiin. Ei mittarille tarvetta.Puhallettiinko saappaanheitossa kertoimet alkometriin?
Muistan kun Tiim Aappana koitti sienimyyjän uraa. Ei se siinä roinapäissään muistanu lupaa hakea ja kyttien kans iski kunnon rage päälle:

Henkilökohtaisesti tietoinen valinta välttää moisen kohtalon mahdollisuutta.Kun kaikki aika ja energia menee täystuhoksi heittäytyneen taaperon perässä juoksemiseen, ei todellakaan saa mitään aikaiseksi o_O
Kuulostaa erittäin optimaaliselta setiltä. Hieman saatan olla kateenlinen. Itse olen uhrannut taas muutaman tunnin elämästäni katsomalla Pakoa ja käymällä sadamassa paistattelemassa päivää. Ruokaakin tein, joka sekin aika ankaralla tavalla kärtsäs :D sen lähemmäs grilliä en päässy.Jumalauta oon saanut tänään kaikenlaista aikaSEKSI. Piiikkusen tosin tässä ollaan wapun loppua myös loivenneltu, kun huomenna on wapaata. Saattaa olla, että sellaisen rasiallisen herkkusieniä rillasin pekonipaketin kanssa ja söin kaikki itse. Voi myös olla, että oli mukana pihvi ja maissintähkä. Ja jotta olisi hyvä mieli, söin myös parsakaalia. Nyt on jo hornetit rillissä iltapalaksi. Juomana tällä hetkellä mielialaa virkistävä ja mahdollista rapelia häilyttävä vodka+pommac.
Minä kävin kauppassa, siinä oli jo liikaa ihmiskotnaktia tälle päivälle. Nyt on wingsitkin syöty ja vähän semmonen tyhjä olo, josko sitä jotain tarttis syödä vielä. Juoda toki tarttee, nyt tommonen makeahko olut jälkiruokana...tissutellen ja mussutellen hyvä tuleeKuulostaa erittäin optimaaliselta setiltä. Hieman saatan olla kateenlinen. Itse olen uhrannut taas muutaman tunnin elämästäni katsomalla Pakoa ja käymällä sadamassa paistattelemassa päivää. Ruokaakin tein, joka sekin aika ankaralla tavalla kärtsäs :D sen lähemmäs grilliä en päässy.