Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep jep... Selvistäpäin yksi vappu tuaas... vappuaikana ollut aekoo blöggäillä... tuossa yksi blögäle... http://vitnessiivatnessiijavilosofiaa.blogspot.fi/2016/04/vappuaaton-aattona-salille-ja.html
Tiim Aappenan väellä (joka siis vieläkin Viksun Vaffan Orankimamman ympärille muotoutunut kuntoilu-, liikunta- ja urheilupoppoo... kaveri-, perhe- ja ystäväporukan oma harraste- ja kilpailutiimi) kokkoonnuttaan tännään Tiim Aappenan Wappuchillailuihin. Oleskellaan, kahtellaan kenties leffoo, safkaillaan meiän tekemää perunasalaattia ja ehkä vaekka vähän jumpataankin ;) Naurua palajon luvassa, veikkaan ma.

Unessa mun piti näyttää maastavetoa työkavereille jossakin kehittämispäivien tyylisessä tapahtumassa aina tuli jotain ihme hässäkkää (kuten mulla ei ollut kuin alushousut niin en kehdannut pyllistää) niin nosto aina siirtyi ja siirtyi...

Ei helvetti. Heräsin yhtäkkiä 2:30 sohvalta, siirryin pika suihkun kautta sänkyyn ja heräsin siihen kun huuhkaja hyökkäsi mun kimppuun o_O Se oli ahdistavaa se.

Mjahans... kuvasin vlogia varten viteoita... yhden laitan sillään editoimatta vlogiini juutuubilaan... jtn tunnin piäästä onpi siellä. Ois nopiammin, jos ois varroo nopiampaan nettiliittymään. Kö ee oo niin ee oo ja näillä evväillä männään mitä önn ;) On muuten vlogautukseni tehty tännään uaamulla saunasta... Ilmestyypi jyytyybilään kuha lattautuu (
View: https://youtu.be/bPnwS8aQVds
) ja sitä sieltä suaapi käy ihastelemassa, vihastelemassa, kauhistelemassa, naareskelemassa, naatiskelemassa ja kummastelemasa... suaap sen jättee kahtomattakin...

Hyvvee vappupäivvee!

Ompa mukavaa kun ei vappuna juhlimiset maistunut. Toivottavasti kaikilla on kauhea krapula
Selvistä päen tuaas vappuna, niin ei oo rapulaa tuaaskaan :-)

Koko eilisen illan kärsin kamalasta närästyksestä, kiitos kaiken sen mässäilyn, heräsin yölläkin siihen pirun närästykseen, ja voi pojat, kun meni rennietä!

Voin kuitenkin lohduttautua ajatuksella, että aika monella on varmasti paljon kamalampi olo kuin mulla ja tuota oloa ei ole pelkällä syömisellä hankittu ;)

Ja mitä minä opin eilisestä/öisestä pahoinvoinnista? En niin yhtään mitään, vaan harkitsen taas vakavasti munkkeja aamiaiseksi :D

Ei darraa! :hyper: Varmaan eka vappu ikinä, kun en oo ollut missään ja koko päivän aikana onnistuin juomaan vain 5 coronaa. Salille nyt ei pääse vieläkään, mutta aurinko näköjään paistaa niin ulos voisi mennä (niin ei tarvi siivota).

Ei helvetti. Heräsin yhtäkkiä 2:30 sohvalta, siirryin pika suihkun kautta sänkyyn ja heräsin siihen kun huuhkaja hyökkäsi mun kimppuun o_O Se oli ahdistavaa se.
Luulikohan se sinua lajitoverikseen vai mistä mahtoi olla kysymys. Ehkä soitto Luontoiltaan voisi olla paikallaan.

Mikä ihme siinä on, että ihmiset juhlivat vappua huhtikuussa ja vapunpäivänä puhuvat vapusta menneisyytenä?

Huomenta. Oma vappuni alkaa nyt ja sisältää lähinnä työntekoa, jos vain tauti antaa tehdä. Välissä katson vormulat. Simaa ym en ole ostanut koska tarkoitus oli käydä eilen kaupassa mutta sitten tuli tämä tauti.

Ei darraa! :hyper: Varmaan eka vappu ikinä, kun en oo ollut missään ja koko päivän aikana onnistuin juomaan vain 5 coronaa. Salille nyt ei pääse vieläkään, mutta aurinko näköjään paistaa niin ulos voisi mennä (niin ei tarvi siivota).
Mulla on kyllä krapula 4,5 annoksesta kuoharia. Panadol naamaan ja lasten kanssa puistoon. Ei kyllä yhtään jaksaisi. Onneksi muutaman tunnin päästä pääsee taas nukkumaan.

Back
Ylös Bottom