Deleted member 43228
Positiivista on se, että pierut haisee hassuille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sit seuraavaks sama puhtaasti syömällä ;)11 593 kcal nyt. Jos 12 sais rikki, aikaa joku 40 min vielä. Mutta huono olotila hieman meinaa laittaa hanttiin.
Niin, voi vähän maha paukkua, jos samat kalorit pitäis ottaa vaikka kurkusta ;)Sit seuraavaks sama puhtaasti syömällä ;)
edit. Ei sillä, kova toi on miten tahansa!
Kanaa ja riisiä 10k. Siinä sitä tavotetta ...Niin, voi vähän maha paukkua, jos samat kalorit pitäis ottaa vaikka kurkusta ;)
Tässä ei ole kova kuin maha.
Selvistä päen tuaas vappuna, niin ei oo rapulaa tuaaskaan :-)Ompa mukavaa kun ei vappuna juhlimiset maistunut. Toivottavasti kaikilla on kauhea krapula
Jep itse en ole vappua juhlinut koskaan koska pidän sitä opiskelioiden ryyppy juhlana. Eikä alkoholi muutenkaan kuulu enään omaan elämään muuten kuin perjantai saunaan pari (2) :DSelvistä päen tuaas vappuna, niin ei oo rapulaa tuaaskaan![]()
Luulikohan se sinua lajitoverikseen vai mistä mahtoi olla kysymys. Ehkä soitto Luontoiltaan voisi olla paikallaan.Ei helvetti. Heräsin yhtäkkiä 2:30 sohvalta, siirryin pika suihkun kautta sänkyyn ja heräsin siihen kun huuhkaja hyökkäsi mun kimppuun o_O Se oli ahdistavaa se.
Mulla on kyllä krapula 4,5 annoksesta kuoharia. Panadol naamaan ja lasten kanssa puistoon. Ei kyllä yhtään jaksaisi. Onneksi muutaman tunnin päästä pääsee taas nukkumaan.Ei darraa!Varmaan eka vappu ikinä, kun en oo ollut missään ja koko päivän aikana onnistuin juomaan vain 5 coronaa. Salille nyt ei pääse vieläkään, mutta aurinko näköjään paistaa niin ulos voisi mennä (niin ei tarvi siivota).