Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Söin äsken 300g nakkeja, nyt varmuuden vuoksi pöydällä olut- ja visski-lasi, ettei vaan moinen pääse yllättämään.Ei vittu, nyt jo laskuhumala :(
Mua ällöttää nakit nykyään. Olisi kyllä jääkaapissa.Söin äsken 300g nakkeja, nyt varmuuden vuoksi pöydällä olut- ja visski-lasi, ettei vaan moinen pääse yllättämään.
En, pysyin täällä lähiössä ja kävin vain salilla.Kävitkö Mobsy rettelöitsemässä kaupungilla?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016043021497844_uu.shtml
Mutta enhän minä mitä tahansa nakkeja, vaan hifistelin tässäkin. Kivikylän wanhanajan nakkeja vetelin melkein koko paketin 380g. Nam!Mua ällöttää nakit nykyään. Olisi kyllä jääkaapissa.
Mua ällöttää nyt kaikki nakit. Ovat nuo omatkin ihan ok laatua, lihaa 90% eikä juuri lisäaineita.Mutta enhän minä mitä tahansa nakkeja, vaan hifistelin tässäkin. Kivikylän wanhanajan nakkeja vetelin melkein koko paketin 380g. Nam!

Ei kai sentään ihan kaikki nakit ? Miten sellaiset alasti imuroivassa miehessä roikkuvat makkarat ?Mua ällöttää nyt kaikki nakit. Ovat nuo omatkin ihan ok laatua, lihaa 90% eikä juuri lisäaineita.
E. Tuumin salilla että onkohan joku asentanut silmiini wide screen moden kun näytin niin leveältä, vaikken ole lihonut![]()
No ei se nyt silleen ällötä.Ei kai sentään ihan kaikki nakit ? Miten sellaiset alasti imuroivassa miehessä roikkuvat makkarat ?
Huh, olin jo huolissain...No ei se nyt silleen ällötä.
Ei kai sentään ihan kaikki nakit ? Miten sellaiset alasti imuroivassa miehessä roikkuvat makkarat ?
No ei se nyt silleen ällötä.
Millais kalorit ? Omat epäviralliset 11k/vrk.Hyi helvetti mun oloa. Olo on HUONO.
11 593 kcal nyt. Jos 12 sais rikki, aikaa joku 40 min vielä. Mutta huono olotila hieman meinaa laittaa hanttiin.Saakeli, tosi-sijoittaja olisi kyllä sijoittanut tuotoy uudelleen ja ostanut alkup. pääomilla huurteisen.
Millais kalorit ? Omat epäviralliset 11k/vrk.