Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta enhän minä mitä tahansa nakkeja, vaan hifistelin tässäkin. Kivikylän wanhanajan nakkeja vetelin melkein koko paketin 380g. Nam!
Mua ällöttää nyt kaikki nakit. Ovat nuo omatkin ihan ok laatua, lihaa 90% eikä juuri lisäaineita.

E. Tuumin salilla että onkohan joku asentanut silmiini wide screen moden kun näytin niin leveältä, vaikken ole lihonut :confused:

Mua ällöttää nyt kaikki nakit. Ovat nuo omatkin ihan ok laatua, lihaa 90% eikä juuri lisäaineita.

E. Tuumin salilla että onkohan joku asentanut silmiini wide screen moden kun näytin niin leveältä, vaikken ole lihonut :confused:
Ei kai sentään ihan kaikki nakit ? Miten sellaiset alasti imuroivassa miehessä roikkuvat makkarat ?

jep jep... Tulipa lätistyä Pohojammaan livestreamissa... kaikkee sitä vappuna selvistäpäin.

Perhana, edit aika ummennut. Jaa olutta...Urthel Saisonniere

edit. Tiätteks, hetken meinasin jo taas lähtee cityyn, mutta onneksi erakko voitti. Nyt voi samalla kun juo vitun lihottavaa olutta nauttia antioksidantteja tumman suklaan muodossa.

Viimeksi muokattu:
Jumalauta, seuraavaksi kun tuun käymään pohojommaalla, saat luvan toto-voittajan ominaisuudessa tarjota herkkutuopposen!

#valitettavasti
#voitot
image.webp
#jo
#nautittu
image.webp

Saakeli, tosi-sijoittaja olisi kyllä sijoittanut tuotoy uudelleen ja ostanut alkup. pääomilla huurteisen.

Millais kalorit ? Omat epäviralliset 11k/vrk.
11 593 kcal nyt. Jos 12 sais rikki, aikaa joku 40 min vielä. Mutta huono olotila hieman meinaa laittaa hanttiin.

Back
Ylös Bottom