Kyllä muuten herättää mussakin moinen yhdistelmä härskejä mielikuvia. Siihen onks se outoo, en osaa vastata.Onks outoo, kun mun mielestä on hienoa, nainen tykkää munkeista...ja möhnästä ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä muuten herättää mussakin moinen yhdistelmä härskejä mielikuvia. Siihen onks se outoo, en osaa vastata.Onks outoo, kun mun mielestä on hienoa, nainen tykkää munkeista...ja möhnästä ?
Ja saatiin kumminki possua grilliinki asti!San Miguelin possuranchi - tsek
Ei se nyt ihan joka päivä :DTällä tekniikalla taitaa sauna lämmetä harva se päivä. Vähän kuin nuorna poikana tupakkalakossa, polttaa sai vaan kun otti. Ei oluettomia päiviä ollut lakon aikana montaa.
Ei siinä kyllä alkoholi juurikaan maistu, vähän kuin jotain mehua jois.Kuulostaa aika ällöttävältä (makealta) toi Sommersby, mutta never say never. Varmaan kokeiltava sitäkin kuitenkin.
Joo. Ei ihan kokonaista...vielä.Ja saatiin kumminki possua grilliinki asti!
Missä mun ääni on?!![]()
Tuota miekin mielellään voisin katsoa. Nykyistä ohjelmahuttuformaatin pökälettä en.Huomenta.
Katselin eilen hetkellisen mielenhäiriön vallassa ~15 minuuttia Suomen unelmien poikamies-sarjaa. Aikalailla jenkkimeininki onnistuttu luomaan, kunnon kermakakku-höttöä.
Siinä sitten mietin, että olisipa hienoa, jos se äijä alkaisi tehdä jotain ihmiskoetta ja puhumaan vaikka avoimesti uusnatsiudestaan, ulostusongelmista ja peräpukamista tai avautuisi siitä, kun on niin pieni pili eikä sekään seiso. Sitten voisi katsoa, kuinka mirkulat reagoi.
Kuvailit minut, paitsi että olen vanha natsi. Tänne vuan kuvvaamaan.Huomenta.
Katselin eilen hetkellisen mielenhäiriön vallassa ~15 minuuttia Suomen unelmien poikamies-sarjaa. Aikalailla jenkkimeininki onnistuttu luomaan, kunnon kermakakku-höttöä.
Siinä sitten mietin, että olisipa hienoa, jos se äijä alkaisi tehdä jotain ihmiskoetta ja puhumaan vaikka avoimesti uusnatsiudestaan, ulostusongelmista ja peräpukamista tai avautuisi siitä, kun on niin pieni pili eikä sekään seiso. Sitten voisi katsoa, kuinka mirkulat reagoi.
No jus tota meinasin, että kun ollaan jossain vitun paratiisisaarella ja silitetään pandoja ja melotaan viidakossa, saattaa unohtua että se toinen on kummiskin vaan ihminen ja saattaa olla, että sillä on sissijuusto-ongelma.Kuvailit minut, paitsi että olen vanha natsi. Tänne vuan kuvvaamaan.
Joo, mutta eiks se lähe menneeseenkin vasta joskus 2030...Kehitys kehittyy. Mutta taitaa se Model 101 olla vielä aika kaukana.
Eniten ihmetystä herättää se että hätänumeroon ei ilmeisesti ole soitettu.
Hehe.