Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onks outoo, kun mun mielestä on hienoa, nainen tykkää munkeista...ja möhnästä ?
Kyllä muuten herättää mussakin moinen yhdistelmä härskejä mielikuvia. Siihen onks se outoo, en osaa vastata.

Tällä tekniikalla taitaa sauna lämmetä harva se päivä. Vähän kuin nuorna poikana tupakkalakossa, polttaa sai vaan kun otti. Ei oluettomia päiviä ollut lakon aikana montaa.
Ei se nyt ihan joka päivä :D

Kuulostaa aika ällöttävältä (makealta) toi Sommersby, mutta never say never. Varmaan kokeiltava sitäkin kuitenkin.
Ei siinä kyllä alkoholi juurikaan maistu, vähän kuin jotain mehua jois.

Ja saatiin kumminki possua grilliinki asti!
Joo. Ei ihan kokonaista...vielä.

qxL7oPs.gif

Missä mun ääni on?! :eek:

Vaalipiirilautakunnan tai kunnan keskusvaalilautakunnan arkistossa, luulen. "Vaalien tuloksen vahvistamisen jälkeen äänestysliput ja kappale ehdokaslistojen yhdistelmää tai presidentinvaalin ehdokasluetteloa on pantava päällykseen, joka sinetöidään oikeusministeriön määräämällä tavalla. Ne on säilytettävä, kunnes lähinnä seuraavat vastaavat vaalit on toimitettu. Laskelmat on säilytettävä pöytäkirjan liitteenä. Hallussaan olevat asiakirjat ja vaaleissa käytetyt tarvikkeet vaalipiirilautakunnan on luovutettava aluehallintovirastolle säilytettäviksi." (Vaalilaki 99 § 2 mom)

Huomenta.
Katselin eilen hetkellisen mielenhäiriön vallassa ~15 minuuttia Suomen unelmien poikamies-sarjaa. Aikalailla jenkkimeininki onnistuttu luomaan, kunnon kermakakku-höttöä.
Siinä sitten mietin, että olisipa hienoa, jos se äijä alkaisi tehdä jotain ihmiskoetta ja puhumaan vaikka avoimesti uusnatsiudestaan, ulostusongelmista ja peräpukamista tai avautuisi siitä, kun on niin pieni pili eikä sekään seiso. Sitten voisi katsoa, kuinka mirkulat reagoi.

Huomenta.
Katselin eilen hetkellisen mielenhäiriön vallassa ~15 minuuttia Suomen unelmien poikamies-sarjaa. Aikalailla jenkkimeininki onnistuttu luomaan, kunnon kermakakku-höttöä.
Siinä sitten mietin, että olisipa hienoa, jos se äijä alkaisi tehdä jotain ihmiskoetta ja puhumaan vaikka avoimesti uusnatsiudestaan, ulostusongelmista ja peräpukamista tai avautuisi siitä, kun on niin pieni pili eikä sekään seiso. Sitten voisi katsoa, kuinka mirkulat reagoi.
Tuota miekin mielellään voisin katsoa. Nykyistä ohjelmahuttuformaatin pökälettä en.

Huomenta.
Kuvailit minut, paitsi että olen vanha natsi. Tänne vuan kuvvaamaan.

Kuvailit minut, paitsi että olen vanha natsi. Tänne vuan kuvvaamaan.
No jus tota meinasin, että kun ollaan jossain vitun paratiisisaarella ja silitetään pandoja ja melotaan viidakossa, saattaa unohtua että se toinen on kummiskin vaan ihminen ja saattaa olla, että sillä on sissijuusto-ongelma.
Voi olla kova tiputus arkeen, kun kaapista paljastuukin ihka aito saksalainen natsi.

edit. Voi perkele, menin taas ostamaan kännykkäprojektin. No minkäs teet, kun halvalla saa.

Viimeksi muokattu:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016042821485522_uu.shtml

"Olemme olleet enimmäkseen jumissa täällä sisällä"

"Miesreppana on juossut sileän satasen metsoa pakoon useamman kerran. Itse en ole mennyt ulos oikein ollenkaan"

"Vessareissut mökin ulkohuussiin on hoidettu pikapikaa haravaa aseena käyttäen"

Eniten ihmetystä herättää se että hätänumeroon ei ilmeisesti ole soitettu.

Hehe.

Rehellisesti voin sanoa että en oo kyllä ennen kuullutkaan videohaastattelusta pari kertaa yrittää miettiä mitä sanoo mutta tuntuu harvinaisen tyhmältä kattoo omaa pärstää kuvatessa vastauksia.. hyvä puoli että voi yrittä useamman kerran jos "jäätyy" kesken kaiken.

Back
Ylös Bottom