Jaa että mistä?
tuosta etellisen postin nassujen käytöstä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa että mistä?
Riko kaava ja lähde juoksemaan. Sellanen 5km näin aluksiNyt loppuillan tärkein kysymys. Sohvalle, oikealle vai vasemmalle kyljelle?

Riko kaava ja lähde juoksemaan. Sellanen 5km näin aluksi
oikea kylki
Minä kävelin tuon välin viime kesänä. Jonka jälkeen jouduin ottaan terminaalin kahvilassa 5 h unet. Olin kai vielä enemmän rikki :DHmm. En. Mutta kiitos päivän huumoripläjäyksestä. :D
Viimeisen 10 vuoden aikan pisin juoksemani matka lienee Helsinki-Vantaan T1-T2 välin. Melkein kuolin.
Daddy's Diner, teeman mukaisesti!
Oon aina pohtinut, kuka safkaa hesee autossa ja toinen, että millasia on ne ihmiset, jotka ajaa autokaistalle. Mutta nyt tiedän, ne on ne Herrasmiehet, ne jotka vie muilta naiset ravintelissa.Loppuratkasu = hese ja syönti autossa kotimatkalla.
Minä kävelin tuon välin viime kesänä. Jonka jälkeen jouduin ottaan terminaalin kahvilassa 5 h unet. Olin kai vielä enemmän rikki :D
Mitä saatanaa mä oon taas tehnyt että tää niska on tällainen? Eilen oli jo aamulla, mutta iltaa kohti pikkasen suli. Tänään ollu aiva paskana. Ei auta ku mennä salille jumppailemaa jos sulais kokonaan. Kaiken lisäksi kävin googlessa: syöpä. Onneks ei sentään säteilee mihinkään eli palikat on kohillaan, mutta tää sykähtävä kipu on perseestä, tai siis yläselästä. Plääh, pitää keskittyä olennaiseen sanomalla vaikka: tissit. Ja: kahvi.