Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kelvottoman yön kunniaks vetäsin aamulla jalkaani ekat farkut jotka kaapista löysin. En ikinä käytä näitä housuja ja nyt muistan miks. H&M skinnyt kokoa 27, jaloista vähä liian isot ja perseessä sais olla sen 10 cm lisää et nää pysys jalassa :david:

Eipä auta ku kyykätä lisää...

En kyllä ymmärrä minkä muotosille ihmisille nää on tarkotettu :D kardashian perseisille??

Mitä saatanaa mä oon taas tehnyt että tää niska on tällainen? Eilen oli jo aamulla, mutta iltaa kohti pikkasen suli. Tänään ollu aiva paskana. Ei auta ku mennä salille jumppailemaa jos sulais kokonaan. Kaiken lisäksi kävin googlessa: syöpä. Onneks ei sentään säteilee mihinkään eli palikat on kohillaan, mutta tää sykähtävä kipu on perseestä, tai siis yläselästä. Plääh, pitää keskittyä olennaiseen sanomalla vaikka: tissit. Ja: kahvi.

mulla iski 1.1.2016 sama vaiva, ei auttanu jumppa ei, aika auttoi

taisi se 3-4 viikkoa vaivata, lapaluiden välis oli se kipee klumppu, aluksi ei kääntyny pääkää, nukkuminen oli vähä hankalaa ku ei meinannu löytyä semmosta asentoa mikä ei olisi sattunu

en ole sitten sen jälkeen havaannu onko se: syöpä

Mulla hieroja runnutti aika railakkaasti etupuolta ja just noita niskan levatoreita. Eli se siitä huvista :D ens kerralla taidan sanoo et josko vähän kevyemmin.. krampit on perseestä. Viime dieetillä oli kans yks hengityspinne muutaman päivän. Sit vaan ryykäsin salille ja vedin jäätävää intervallin, jolla lähti.
Sä oot niin kreisibailannu ittes kuivaks, ainaki päivämäärä sopis :D

Hmm. En. Mutta kiitos päivän huumoripläjäyksestä. :D

Viimeisen 10 vuoden aikan pisin juoksemani matka lienee Helsinki-Vantaan T1-T2 välin. Melkein kuolin.
Minä kävelin tuon välin viime kesänä. Jonka jälkeen jouduin ottaan terminaalin kahvilassa 5 h unet. Olin kai vielä enemmän rikki :D

Hoho, näin sivusilmällä, että viime viesti treeni osiossa oli kirjoitettu "Yhden käden punnerrus" -topikkiin. Tokasin sitten että ei se niin vaikea voi olla, enkö muka saa ja suorilta koittaan tuohon lattialle. Meni, mutta jo rutisi kauniisti selkä. Toivotaan että oli apua, vaikka ei etes vaivaa.

Mitä saatanaa mä oon taas tehnyt että tää niska on tällainen? Eilen oli jo aamulla, mutta iltaa kohti pikkasen suli. Tänään ollu aiva paskana. Ei auta ku mennä salille jumppailemaa jos sulais kokonaan. Kaiken lisäksi kävin googlessa: syöpä. Onneks ei sentään säteilee mihinkään eli palikat on kohillaan, mutta tää sykähtävä kipu on perseestä, tai siis yläselästä. Plääh, pitää keskittyä olennaiseen sanomalla vaikka: tissit. Ja: kahvi.

Itsellänikin ilmenee välillä niskassa jumalattomia särkyjä onneksi niitä on ollut harvoin, silloin on myös ollut tapana että pään kääntely tuottaa jumalatonta kipua. Sitten vaivaa olkapäät jotka välillä naksahtelee ja tuntuu olevan jumissa. Kolmantena on sillointällöiset selkäkivut jotka pääsääntöisesti vaivaavat alaselkää. Onhan sitä kaikenlaista, jos vaikka venyttelis joskus, kävis hierojalla tai ostais semmosen putkirullan.

Koomista on se että joskus törmää vanhoihin mummoihin ja vaareihin jotka vaikuttaa vetreämmältä mitä itse on

seision äsken munasillani, suihkussa kun HerrFutemucer tuli mieleen

HänHän hän on joka taluttaa muutaman vuoden kuluttua tuotteen tallista

#84,7
image.webp

Väsyttää, juon siis vähän Maniaa, ei ihan vielä ole nukkumaan menoaika ja päikkärit tähän väliin olis niin perseestä.
edit. Ei ole muuten kaksinen PWO, en suosittele.

Back
Ylös Bottom