Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mm kerro lisää. Klimpit on kuumottaviaMulta on joka päivä syyskuusta asti tullut aamuisin isoja räkäklimppejä suusta, väri on vain vaihtunut sen mukaan, onko flunssa päällä vai ei![]()

Eikö! Ihan sairaan sexyjä! Tämänaamuinen oli kuin pieni AlienMm kerro lisää. Klimpit on kuumottavia
Okei. Heräsin. Kahvi: toimii. Yllättävää kyllä, on melkoisen urheillu olo eilisen maastoilun jäljiltä.
Edit :D ehdit.

Miten noita vaatteita voi ollaki noin paljon ku 95 % ajasta kuljen pyöräily- tai salikamppeissa ja loppuajalle ei koskaan tunnu olevan mitään päällepantavaa. Elämän pieniä mysteereitä.Sun pitää soittaa bullille et sen alien on karannu :DEikö! Ihan sairaan sexyjä! Tämänaamuinen oli kuin pieni Alien![]()
Mä olen ollut joulukuun puolivälistä saakka ostamatta yhtään vaatteita/kenkiä/laukkuja jne... ja koko loppuvuosi on tarkoitus pidättäytyä.Jahas, saiskohan loput kamat heitettyä kirppikselle ilman räntäsadetta. Aivan järjetön määrä pieneks jääneitä/omituisia vaatteita, ehkä mä sittenki jään plussan puolelle tästäMiten noita vaatteita voi ollaki noin paljon ku 95 % ajasta kuljen pyöräily- tai salikamppeissa ja loppuajalle ei koskaan tunnu olevan mitään päällepantavaa. Elämän pieniä mysteereitä.

Nyt on kukkaron nyörit umpisolmussa :DOnko mopsi alkanut pidättäytyä, laidasta laitaan suoraan
Ja kahvi, kuksasta, eilistä, termarista.