Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Kommunismi toimii teoriassa, muttei käytännössä. Kommunismi on aatesuunta, jota kannatetaan hyvin monessa paikkaa, varsinkin Venäjällä. Kannattajat ovat melkein poikkeuksetta köyhiä, laiskoja, alkoholisteja tai näitä kaikkia yhdessä. Yksinkertaistettuna juuri kommunismi ajaa ihmiset rappiolle.
Kommunismi määritellään lähinnä puutostilana, sillä kommunistisilta mailta puuttuvat McDonald's ja Coca-Cola. Sen sijaan heillä on runsaasti esimerkiksi ongelmia, köyhyyttä, vodkaa ja ennen Suomelle kuuluneita maa-alueita. Kommunistiseen perusideologiaan kuuluu mm. se että kaikki, esimerkiksi vaimosi on myös muiden omistuksessa. Kommunismin perusajatus on, että kun nolla jaetaan miljoonalla, lopputuloksena on jotain muuta kuin nolla, ja käytännön toteutus on ollut kautta aikain juuri yhtä onnistunutta"

Kahvi.

Mie ahmin puoli pussia sipsejä ja melkein kokonaisen kaljan. "Jee"

Flunssa taitaa olla tulossa; kurkku kipee ja nielus oikeella puolen joku patti. Hyi. Eipä taijeta juosta tänäänkään, johan tässä viikko siitä lajista taukoa on ollukki ku vuorotellen paikat hajiile. Penkin taidan kuitenkin käydä tekemässä ja räkimässä tämän taudin samalla kaikille muillekin :david:

Multa on joka päivä syyskuusta asti tullut aamuisin isoja räkäklimppejä suusta, väri on vain vaihtunut sen mukaan, onko flunssa päällä vai ei :confused:

Multa on joka päivä syyskuusta asti tullut aamuisin isoja räkäklimppejä suusta, väri on vain vaihtunut sen mukaan, onko flunssa päällä vai ei :confused:
Mm kerro lisää. Klimpit on kuumottavia :kuola:

Okei. Heräsin. Kahvi: toimii. Yllättävää kyllä, on melkoisen urheillu olo eilisen maastoilun jäljiltä.

Edit :D ehdit.

Sä pystyt feikkaamaan noilla klimpeillä myös muita klimppejä joten kalsareiden tuotantotahti tulee olee jäätävä. Sä oot ku Kiina.

Jahas, saiskohan loput kamat heitettyä kirppikselle ilman räntäsadetta. Aivan järjetön määrä pieneks jääneitä/omituisia vaatteita, ehkä mä sittenki jään plussan puolelle tästä :) Miten noita vaatteita voi ollaki noin paljon ku 95 % ajasta kuljen pyöräily- tai salikamppeissa ja loppuajalle ei koskaan tunnu olevan mitään päällepantavaa. Elämän pieniä mysteereitä.

Jahas, saiskohan loput kamat heitettyä kirppikselle ilman räntäsadetta. Aivan järjetön määrä pieneks jääneitä/omituisia vaatteita, ehkä mä sittenki jään plussan puolelle tästä :) Miten noita vaatteita voi ollaki noin paljon ku 95 % ajasta kuljen pyöräily- tai salikamppeissa ja loppuajalle ei koskaan tunnu olevan mitään päällepantavaa. Elämän pieniä mysteereitä.
Mä olen ollut joulukuun puolivälistä saakka ostamatta yhtään vaatteita/kenkiä/laukkuja jne... ja koko loppuvuosi on tarkoitus pidättäytyä.

Minä muuten pihtasin myös viimevuonna aika tehokkaasti. Tukholmasta ostin keväällä yhden hihattoman ja loppuvuodesta vähän jotain urheilukamaa. Mutta muuten erittäin hyvin pihtailin vaatteiden ostamista. Rahat meni sitten kyllä johonkin muuhun nähtävästi.

Eräs vanhemman polven edustaja ilmaisi joskus määritelmät, nähtyään nuoren kauniin naisen: Hän oli sellainen vielä elämää kokematon, vaalea ja erittäin nätti tyttö. Kasvoiltaan eloveenatyttömäinen, niin ja ei tälläiselle vanhalle enään sopiva, mutta sulle, sulle sopis. Vartalostakaan ei näkynyt elämän kuluneisuus ja ihoa ei oltu sotkettu graffiteilla, vaan täysin puhdas ja kaunis.

Joten sanon "ei" ihomaalauksille.

Back
Ylös Bottom