Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla olisi HerraTjjlle ehtotus, annan satarosenttisen #lihavaolo takuun

käyppä kuule vetäisemässä annos vohveliunelma kahvilassa, olikohan se nimi noin, siinä kulmaa vastapäätä kuitenki

Ai nii semmonenki oli aukastu..pitänee käyä.

Ja jos sitten illalla pistäs tykin päälle ja kattelis staaaar waaarssia. Ja söisi.

Se oli Vohvelihetki. Se kahvila. Mene sinne ja syö itsesi lihavaksi. Minä otin Nutella-vohvelin. Kaksoisleukanikin kasvoi sen myötä taas vähän.

Kasvaa. Mullaki on vähä kasvanu tämän lihomisen myötä. Mutta sitä ei niin huomaa ku maha ja jenkkakahvatki on kasvanu samaa tahtia.

Kasvaa. Mullaki on vähä kasvanu tämän lihomisen myötä. Mutta sitä ei niin huomaa ku maha ja jenkkakahvatki on kasvanu samaa tahtia.
Mulla sama. Ei oo hyvin asettuvaa läskiä se, menee aiva vääriin paikkoihin.

Just mietin tällä viikolla, et onneks oon säästellyt liian pieneks jääneitä rintsikoita nurkkiin pyörimään siltä varalta, jos mystisesti joskus laihtuisin. Noh, kiloja on viis enemmän mut minirintsikat on just sopivat :D Millanenhan possu mun pitäis olla et kuppikoko tästä kasvais.

Just mietin tällä viikolla, et onneks oon säästellyt liian pieneks jääneitä rintsikoita nurkkiin pyörimään siltä varalta, jos mystisesti joskus laihtuisin. Noh, kiloja on viis enemmän mut minirintsikat on just sopivat :D Millanenhan possu mun pitäis olla et kuppikoko tästä kasvais.
Mä annoin kaikki isoksi jääneet B-kuppiset kaverille :rolleyes: Ja nyt en tavallisia rintsikoita omista ollenkaan, käytän topattuja urheilutoppeja kun haluan feikata tai en mitään :oujee:

Mä annoin kaikki isoksi jääneet B-kuppiset kaverille :rolleyes: Ja nyt en tavallisia rintsikoita omista ollenkaan, käytän topattuja urheilutoppeja kun haluan feikata tai en mitään :oujee:

Mun rintsikat on varattu lähinnä hierojakäyntejä varten tai joskus kun oikein hulluttelee ja lähtee ihmisten ilmoille muussa ku peruspyöräilykamppeissa, muuten mennään täälläki urheilutoppilinjalla :) Ne on niin mukavia, ei olkaimet tipu esmes kesken leikkauksen tai lattialla konttaillessa.

Back
Ylös Bottom