Mopsy80
Hopeless Gage
Kunnon patukka tekee aina hyvää! Ja kermakahvi :pMaistoin eilen muuten samanmoista, ei stna voi olla terveellistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunnon patukka tekee aina hyvää! Ja kermakahvi :pMaistoin eilen muuten samanmoista, ei stna voi olla terveellistä.
Minulla olisi HerraTjjlle ehtotus, annan satarosenttisen #lihavaolo takuun
käyppä kuule vetäisemässä annos vohveliunelma kahvilassa, olikohan se nimi noin, siinä kulmaa vastapäätä kuitenki
Ai nii semmonenki oli aukastu..pitänee käyä.
Ja jos sitten illalla pistäs tykin päälle ja kattelis staaaar waaarssia. Ja söisi.
Ei kasva.Tissit kasvaa, kun syö.
Kylhä. Mullon melkeen b-kuppi. Hirvee Pamela. Hitto tietääköhän nykyjantterit ees Pamelaa. Pamela oli kova.Ei kasva.
Pamela sai Tommylta hepatiitinKylhä. Mullon melkeen b-kuppi. Hirvee Pamela. Hitto tietääköhän nykyjantterit ees Pamelaa. Pamela oli kova.

Mulla sama. Ei oo hyvin asettuvaa läskiä se, menee aiva vääriin paikkoihin.Kasvaa. Mullaki on vähä kasvanu tämän lihomisen myötä. Mutta sitä ei niin huomaa ku maha ja jenkkakahvatki on kasvanu samaa tahtia.
Möhöö, käytän tota ku meen dieetille: mun tissit on laihiksella:DKyllä kasvaa, mutta ikävä kyllä kasvaa kaikki muukin :( Sitte ku laihtuu, niin tissitkin laihtuu :(
Mä annoin kaikki isoksi jääneet B-kuppiset kaverilleJust mietin tällä viikolla, et onneks oon säästellyt liian pieneks jääneitä rintsikoita nurkkiin pyörimään siltä varalta, jos mystisesti joskus laihtuisin. Noh, kiloja on viis enemmän mut minirintsikat on just sopivat :D Millanenhan possu mun pitäis olla et kuppikoko tästä kasvais.
Ja nyt en tavallisia rintsikoita omista ollenkaan, käytän topattuja urheilutoppeja kun haluan feikata tai en mitään 
Mä annoin kaikki isoksi jääneet B-kuppiset kaverilleJa nyt en tavallisia rintsikoita omista ollenkaan, käytän topattuja urheilutoppeja kun haluan feikata tai en mitään
![]()
Ne on niin mukavia, ei olkaimet tipu esmes kesken leikkauksen tai lattialla konttaillessa.