Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä käytin Sexy78-nimimerkkiä.

Loppuosa ainakin pitää paikkansa, mutta ei viittaa vyötärönympärykseen.

Ehkä kullin pituuteen, jos laittaisi pilkun väliin ja kulli olisi seisokissa.

No menisi kyllä silloinkin liioittelun puolelle.

Oli kai muitakin nimimerkkejä.

Hyviä aikoja oli ne.

Irma on siirtynyt sättäilystä rarion kuunteluun.

Tänään palautteissa: "Harri Moisio on Suomen kuumin mies. Valitettavasti olen naimisissa, mutta heti jos avioliitossani tulee ongelmia otan yhteyttä"

Mä olin joku sexybabe tms, mikä oli kyllä täysin naurettavaa kun miettii minkä ikäisenä ite siellä tuli pörrättyä. Oisko siellä ollu down town, Village ja sitte joku isompi City tsätti. Mun muistaakseni se "kartta" liityi jotenki kaupunkeihin ja niiden kokoon :D

Oliko kukaan 90-luvulla KissFM:n chatissa ? Modeemin rutistessa ja puhelinlaskun kasvaessa ? :D

Joo olin, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut.

Ysikytluvulla en ymmärtäny pillun päälle mitään.

Millenniumina koin ahaa-elämyksen rippileirillä kun näin ekaa kertaa tissit livenä.

Tajusin, että eihän mulla oo mitään hävittävää ja naamastakin oon suhteellisen nätti.

Mitä törkeämmät jutut sitä enempi sai toosaa.

Hihi.

Jännää aikaa se.

Millenniumina koin ahaa-elämyksen rippileirillä kun näin ekaa kertaa tissit livenä.

Tajusin, että eihän mulla oo mitään hävittävää ja naamastakin oon suhteellisen nätti.

Hihi.

Jännää aikaa se.

RIPPILEIRILLÄ!?!? Ei sielä mitää tissejä näytelty!

Hihi.

Jännää aikaa se.

Minä olin siellä isosena.

Ei ne ollu tissit vaan mela.

Siis peenis.

Irma on siirtynyt sättäilystä rarion kuunteluun.

Tänään palautteissa: "Harri Moisio on Suomen kuumin mies. Valitettavasti olen naimisissa, mutta heti jos avioliitossani tulee ongelmia otan yhteyttä"

Minä kuuntelin sillonki jo paljon radiota. Tykkäsin Leilasta ja Annukasta. Ja Metalliliitosta. Ja Norpan yöradiosta viikonloppuna.

Ainiin ja JusuPlussasta.

Back
Ylös Bottom