Varmaan "sakkolihatiski"Mitä muita mestoja siellä oli kuin hautausmaa, ei jaksa muistaa
#aamujuontajat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan "sakkolihatiski"Mitä muita mestoja siellä oli kuin hautausmaa, ei jaksa muistaa
En kyllä mäkään muista. Jossain muuallakin joskus käväisin mutta en muista missä. Nimimerkki oli muuten Wizardinna :DMitä muita mestoja siellä oli kuin hautausmaa, ei jaksa muistaa
En kyllä mäkään muista. Jossain muuallakin joskus käväisin mutta en muista missä. Nimimerkki oli muuten Wizardinna :D
Mun pää nähtävästi deletoi tosi näppärästi kaikki epärelevantin datan.. Eli hiljaasta on..Mä olin joku sexybabe tms, mikä oli kyllä täysin naurettavaa kun miettii minkä ikäisenä ite siellä tuli pörrättyä. Oisko siellä ollu down town, Village ja sitte joku isompi City tsätti. Mun muistaakseni se "kartta" liityi jotenki kaupunkeihin ja niiden kokoon :D
Oliko kukaan 90-luvulla KissFM:n chatissa ? Modeemin rutistessa ja puhelinlaskun kasvaessa ? :D
Minä olin Kissin tsätissä nikillä J@zzo. Muistaakseni. Olipa hieno nikki. En kyllä muista missä tsätissä poikkesin.
Joo olin, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut.
Ysikytluvulla en ymmärtäny pillun päälle mitään.
Millenniumina koin ahaa-elämyksen rippileirillä kun näin ekaa kertaa tissit livenä.
Tajusin, että eihän mulla oo mitään hävittävää ja naamastakin oon suhteellisen nätti.
Mitä törkeämmät jutut sitä enempi sai toosaa.
Hihi.
Jännää aikaa se.
Joo olin, mutta ei siitä mitään hyötyä ollut.
Ysikytluvulla en ymmärtäny pillun päälle mitään.
Millenniumina koin ahaa-elämyksen rippileirillä kun näin ekaa kertaa tissit livenä.
Tajusin, että eihän mulla oo mitään hävittävää ja naamastakin oon suhteellisen nätti.
Mitä törkeämmät jutut sitä enempi sai toosaa.
Hihi.
Jännää aikaa se.
Irma on siirtynyt sättäilystä rarion kuunteluun.
Tänään palautteissa: "Harri Moisio on Suomen kuumin mies. Valitettavasti olen naimisissa, mutta heti jos avioliitossani tulee ongelmia otan yhteyttä"
Joo! Ja ilmestyskirja ja Miettinen!Minä kuuntelin sillonki jo paljon radiota. Tykkäsin Leilasta ja Annukasta. Ja Metalliliitosta. Ja Norpan yöradiosta viikonloppuna.
Ainiin ja JusuPlussasta.
Nomen est omen?
Ei vaan tissitkikkelipimpettiketju!Onko tämä nyt joku nostalgiaketju.