Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä muistelisin etten niin Räkärodeosta piitannu. Koe-eläinpuistoon mulla oli semmonen viharakkaussuhde, en olisi halunnu kuunnella niitä häpykarvojen letitys-juttuja, mutta kuuntelin kuitenki ja nauroin.
Joo sama! Ja ahdistuin jatkuvista seksijutuista kun itse en käytännössä tiennyt niistä mitään... Mutta kuuntelin silti.

Ilmestyskirja, Räkärodeo, Miettinen... Koe-eläinpuisto... <3

Koe-eläinpuistossa oli kyllä hyviä juttuja.

Tykkäsin perkeleesti.

Tarja Loponen ja Kulli-Olli suosikeita.

Ja olihan niitä hahmoja loputtomasti.

Ilmestyskirja, Räkärodeo, Miettinen... Koe-eläinpuisto... <3

Nää on taas semmoisia asioita joista minä olen kuullut (ja äsken lukenut) vain tarinoita. Kissin chatista on sentään omakohtaista kokemusta :p

Olin muuten joskus 13-14 kesäisenä treffeillä jonkun 18-vuotiaan miehenalun kanssa ja menin sen auton kyytiin vaikka en tuntenut sitä yhtään :confused: Että on ihminen ollu tyhymä. Vaikka mitä olis voinu käydä.

E: En voi kyllä hyvällä omallatunnolla väittää että kaikki päätökset jotai aikuisena oon tehny tuntemattomien kanssa olis ollu viisaitakaan :D:D

Metalliliitto ja koe-eläinpuistouusinta oli parasta radiota. #RadioMafia. Mulla oli vielä tapana joskus nauhotella molemmat kasetille. Onkoha niitä missää tallella... Pitänee koittaa muistaa porukoilta joskus ettiä.

5000 euron kysymys:

Kun RadioMafia muutti nimensä muotoon Ylex, mikä oli ensimmäinen "uudella" kanavalla soitettu piisi?

Jos joku tämän muistaa, lupaan kyllä jonkun palkinnon :D

Nojoopa, elämäni eka räsypokka.

Sinuntissejä en kyllämuista. Pitää kysyä @Sniffari lta

Minä oon ollu niin kiltti tyttö, etten tissejä missään oo näytellyt. Enkä mitään räsypokkaa oo ikinä pelaillut.

Tosin rippileiri oli vaan puolikas leiri minun osaltani, kun minä maistelin raakaa Kalinkaa Unkarissa orkesterin reissulla. Oli eka kerta ku olin humalassa.

No mikäs ihme se on? Olisin minäkin lipassu!

Ei! Hyi!

Lepakkoluola löytyi kissin chatistä myös. Muistan sen koska nettikahvilan valvoja roikkui aina siellä.

Itse olin nuorempi, joten MixWorldin chatti oli se juttu. Sain monta puhelinnumbaa, kotinumeroita toki :D

Lepakkoluolassa tuli oltua itekin.

Pahnanpohjimmaiseksi oli jäänyt Fitnesstukun protsku tarjoukseen hasselpähkinä, otin sitä sitten sen 2x908g minkä tarjous edellytti. Just otin testivoittajat ja ihan ok:han tuo on maultaan, vielä jos pistää palkkariin kukkurallisen kaakaoo niin avot.

edit. Ai tääl on jukebox näköjään

View: https://www.youtube.com/watch?v=3hZszd1HM-Y
Jaa ei se ikään jukebox ollutkaan vaan arpajaiset, vois lukea pari viestiä ennenkuin tulee tänne runkkaamaan:D

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom