Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Urho Kaleva Kekkosella oli kainuulaisen jämerä resepti krapulan parantamiseen: litra kirnupiimää ja hikeen nainti"
Minä muuten joi eilen kirnupiimää palanpainikkeeksi. Ei ollut niin napakan happamaa, kuin "normaali" piimä. Ei hyvä.

Mutta muuten uskon kyllä tuohon reseptiin.

bike-16.webp

Vika viikko, toistaiseksi. :D

No kyllä se mulle passaa jos on vaan toistaiseksi. Tosin kesän olen kyllä ajatellut viettää Suomessa, kun on lippuja jo festareille, fribakisoja ja kirsikkana kakun päällä kahden (neljän) hyvän ystävän häät + polttarit.

Työpäivä tuntuu mulle nyt enemmänkin lepotauolta.

Kyllä se tästä taas.

Maanantai on silti paska päivä. Koska maanantai.

kello on vasta 0923

kyllä tulee pitkä päivä

aika matelee

No kyllä se mulle passaa jos on vaan toistaiseksi. Tosin kesän olen kyllä ajatellut viettää Suomessa, kun on lippuja jo festareille, fribakisoja ja kirsikkana kakun päällä kahden (neljän) hyvän ystävän häät + polttarit.

Oletko kakannu Kiinassa?

Minä haluaisin käydä Kakalla Kiinassa.

Sitten tulla heti pois.

Eihän siinä mitää järkeä ole, mutta tällaista se nyt on.

Oletko kakannu Kiinassa?

Minä haluaisin käydä Kakalla Kiinassa.

Sitten tulla heti pois.

Eihän siinä mitää järkeä ole, mutta tällaista se nyt on.

Kyllä maha pelittää myös Kiinassa.

Haluaisitko kakkia sellaiseen kunnon posliinialtaaseen, mihin kyykistyt kakille? Vai meinasitko ihan länkkäripyttyä, jolle istuisit normaalisti?

Aamupäiviä. Lenkillä käyty ja nyt kakin kautta kouluun.

Tästä vähän kaikille silmänruokaa aamupäivän ratoksi
manboobs4-dafuq-1.jpg

Toi on jotenkin vähän valtakunnanjohtajan näköinen.

Back
Ylös Bottom