Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on taas yksi ihana uljas viikko edessä. :oujee: Yksi uusi upea mahdollisuus viettää toiminnantäyteinen upea viikko. :rock: Tännään ohjelmassa urheiluhierojalle hierottavaksi menemistä, urheilupsykologin kanssa maastokävelylle lähtemistä ja huoltajan kanssa palaveeraamista tämän vkonlopun urheilusessiosta FPOn RAW Voimanoston SM-kilpailuissa. Menen myöskin tännään kaiken hyötyliikunnan, ruuoanhankinnan ja toverien näkemisen ja heidän kanssaan nauramisen lisäksi reippailuseuraksi jumppaamaan kuntosalille iltapäivällä alkuiltaan asti. Tämän lisäksi varmaankin somettelen urheilufoorumeilla, kuten teen juuri nytkin :hyper:

Aika urheilullista, liikunnallista ja reippailevaa onpi elämäni mun tänäänkin ja tällä viikolla. Elän unelmaani ja nautin siitä. JEI! :rock::p:D:cool: :puntti: :oujee: :rock:

Ja tästä kaikesta olen yhä samaa mieltä mitä aamulla kirjoitin. Ja noinhan se meni! Oli hyvä päivä, josta naurua ei puuttunut. Tämä se vasta onkin mukavata elämätä. JEI! ;-)

Ps. En juo (aamu)kahvia.

Lämmitetty rengas, kuulostaa mahtavalta. Miksi ei ole vakiona täällä Suomessa....
Ei kai tuo lämmitys vielä, mutta kun niistä löytyy musiikkit, renkaan pyöritykset, persiin suihkuttelut ja ilmakuivailutkin. Meillä saa itse päättää, onko 3 vai 6 litran vetäisy ja siinä se kaikki tekniikka jota on saatu posliinikuutioon ympättyä.

Ostin espressopapuja. Nyt meni mahalleen kyllä tämä sumppi. Maistuu liikaa, mutta jotenkin liian vetistä. Saa nähdä riittääkö 500 g säätämään maun kohdalleen.

Täähän paskakeskustelu on ihan paska keskustelu.

mukavaa vaihtelua, ku täälä on aina vaan niitä, seksijuttuja

No haluaisitteko keskustella mieluummin esimerkiksi rokäänrollista? Mun Bonamassan levy ei oo vieläkään tullu. Se toinen. Toinen tuli jo.

Otin myös Spotify reemiumin eilen.

mukavaa vaihtelua, ku täälä on aina vaan niitä, seksijuttuja
ja kun paskakeskustelut ja seksikeskustelut yhdistää, voidaankin sitten seuraavaksi keskustella sujuvasti paskaseksistä....? ;)

Back
Ylös Bottom