Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sekin taitaa olla vielä epäselvää, että nappaako tää Tapparan valmentaja toimitsijakieltoa siitä keskisormen heiluttelusta eilisessä matsissa. "Tyylikästä" joka tapauksessa.

Mutta sitä päivää ei nähdä, että kannatan jotain helsinkiläistä seuraa, joten: Tappara.

muoks. Hifkin fanit mursi kyllä sitä Jokerien ja HJK:n fanien luomaa käsitystä, että kaikki helsinkiläiset kannattajat on kunnon superurpoja. Hyvällä fiiliksellä, eikä mitään typerää sekoilua.

Viimeksi muokattu:
3-1? :D Eihä se oo maholline! Jos meinasit 4-1 (1-4) ja alkas ryöstöllä, niin kuitenkin katkeis la 23.5. viidennessä pelissä. Oonkoha mä vaa liia väsyny enkä tajunnu ny mitä meinasit :D

Ja joo. Ekköhän sä tsempattavan löydä!
Ei, kyllä mä oon se liian väsyny. Eli Nordiksella katkeis 4-1, mutta ei tosin toukokuussa ;)

Paras, ja noi keksit on puoli-ilmaisia koska niillä on eri verotus kun karkeilla. Eurolla saa 12 keksiä, eihän eurolla saa kuin puoli kourallista karkkia.

Ei, kyllä mä oon se liian väsyny. Eli Nordiksella katkeis 4-1, mutta ei tosin toukokuussa ;)

Ollaa väsyneitä molemmat :D

Nordikselle anyway 23.4. suoraa kentältä jos kun pelaavat vielä sillon. Saa Tappara taputella Liigan kyllä jo vaikka 22.4.:kin mulle synttärilahjaks. Ikäviä muistoja Hakametsästä 22.4.2013 muistui mieleeni... Hyi!

kahvi on hyvää kun sitä juo
jos ei iminen kahvia saa rupee sitä sapettaan

Ollaa väsyneitä molemmat :D

Nordikselle anyway 23.4. suoraa kentältä jos kun pelaavat vielä sillon. Saa Tappara taputella Liigan kyllä jo vaikka 22.4.:kin mulle synttärilahjaks. Ikäviä muistoja Hakametsästä 22.4.2013 muistui mieleeni... Hyi!
Sovitaan näin. Jos neljäs kerta toden sanois ;)

Huomennahan se on jo torstai.
Viime viikon torstainahan saksassa laulettiin näin:

View: https://www.youtube.com/watch?v=slssjDUA3tE

Huomenna on sitten Anfieldin vuoro pistää vastinetta tuolle.
Tuo kannattaa muuten katsoa kokonaan, vasta siinä 1:30 jälkeen alkaa kunnolla kuulua yleisön osuus tuosta hienosta taidepläjäyksestä.

Eikö vokot harrastele enää ulosteetä lainkaan?

viikonloppuisin, onely

olen nykyään niin vanha ja väsynyt iminen ettei millään enää iltaisin työn ja jumpan jälkn jaksa, eikä viitsi

Uusi sisustuselementti olkkariin.
tmp_12398-IMAG0163-2033393968.webp

Back
Ylös Bottom