Kaisa MäkäräinenRupesin just miettimää Suomalaisia, maailmalla suosituissa yksilölajeissa menestyneitä naisia...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaisa MäkäräinenRupesin just miettimää Suomalaisia, maailmalla suosituissa yksilölajeissa menestyneitä naisia...
En kyllä ko. lajia laske mukaanKuinkas monta keksit :D Mulle ei tuu mieleen ku Oona Kivelä, mut en tiiä kuinka suosittu maailmalla on hänen lajinsa...
Tää alkaa kyllä olemaan jo rajojen sisälläPia Sundstedt vois kelvata...
Puhe oli maailmalla suosituista lajeistaKaisa Mäkäräinen
Eiks sekin mee näihin marginaalilajeihin (mutua).No mites nää lumilautailijanaiset? Rukajärvi ja kuka se toinen oli...
Onko meillä nyt tässä #kilpailu?
Ei tästä mitään kilpailua synny. Voitan niin mennen-tullen-ja-palatessa, että ei kannata etes kilpailla. Reissupöhön päälle ämerikan annoskoot.
#HarmiaNo eikö meistä naisista jumalauta ole mihinkään?
Mulle tulee mieleen montakin asiaa. Esim:No eikö meistä naisista jumalauta ole mihinkään?
Joo, tuohan kuulostaa siltä, että kyseessä olisi epärehellinen kilpailu jo lähtökohtaisesti.
Ei sitä sellaisiin. Lähdetä.
Kuinkas monta keksit :D Mulle ei tuu mieleen ku Oona Kivelä, mut en tiiä kuinka suosittu maailmalla on hänen lajinsa...
En kyllä ko. lajia laske mukaan
Juu ja ajatellessa voi aivot nyrjähtää. Nukkumisesta puhumattakaan; Kaiken maailman unissapane...kävelemisiä ja unihavaluksia sun muuta.Urheiluhan on ylipäätään aika urpoa: voi rasittua liikaa, tulla osumia ja muita vammoja![]()
Lähtöpaino oli tänä aamuna se 73,8kg, paluu sunnuntaina suomeen. Jos ensi tiistaina on alle 75kg niin onnittelen itseäni hyvästä itsehillinnästä. Tuskin.
No en nyt noinkaan sanoisi, jos otetaan vaikka Minna Kauppia, hiihtäjiä ja muita pienempien lajien urheilijoita, niin kyllä niitä menestyjiä löytyy.Ohan se suosittu laji. Suositumpi ku täällä Suomessa. Samoin ku Oona Kiveläki, tunnettu maailmalla ja kiertäähän hän ympäri maailmaa pitämässä workshoppeja. Ja on myös tuota lajiaan kehittänyt eteenpäin.
...
Harmi. Varmaan menestyneempi lajissaan ku kukaan muu suomalaisnainen näissä perinteisimmissä jutuissa.
No eikö meistä naisista jumalauta ole mihinkään?