Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt loppu sutkauttelu. Saatana.

Näin on. Täällä saa olla ainoastaan sukupuolettomien tai molempien sukupuolien täsmällisen 50/50 jaon omaavien juttuja. Kaikki muu on kielletty.

Näin on. Täällä saa olla ainoastaan sukupuolettomien tai molempien sukupuolien täsmällisen 50/50 jaon omaavien juttuja. Kaikki muu on kielletty.

Näin on. Jos täällä lähtee joku parisuhdepuolen miehet vs naiset keskustelu liikkeelle niin poistan koko saatanan ketjun. Teitä on varoitettu :D

Näin on. Jos täällä lähtee joku parisuhdepuolen miehet vs naiset keskustelu liikkeelle niin poistan koko saatanan ketjun. Teitä on varoitettu :D

Joo, ei ole asiasta mitään niin ehdottoman tärkeää sanomista että jaksaisi vuosikausia jankuttaa samaa ja olla samaan aikaan ymmärtämättä muiden pointteja väittelemällä idioottina vedoten johonkin helvetin tilastoihin jne jne blaablaa.
42f3c297041f68df59c1a3643da43f85.jpg

Mut jos kahvia jois. Kreatiinilla.

Joo, ei ole asiasta mitään niin ehdottoman tärkeää sanomista että jaksaisi vuosikausia jankuttaa samaa ja olla samaan aikaan ymmärtämättä muiden pointteja väittelemällä idioottina vedoten johonkin helvetin tilastoihin jne jne blaablaa.
42f3c297041f68df59c1a3643da43f85.jpg

Mut jos kahvia jois. Kreatiinilla.

Ei mulla ole mitään niitä keskusteluja vastaan. Kunhan tapahtuvat siellä minne kuuluvat.

Ei mulla ole mitään niitä keskusteluja vastaan. Kunhan tapahtuvat siellä minne kuuluvat.

Minä olen kyllä kiinnittänyt menoon sen verran huomiota, että siellä on alkanut olemaan enemmän ja enemmän suoraa vittuilua ja henkilökohtaisia asiattomuuksia toisille. Välillä ansaitusti, mutta myös ilman. Aivan kyrpää sakkia. Joku on kumminkin ollut hereillä ja poistanut niitä.
Muutenkin tämä helvetin apinatarha koostuu näistä pienistä porukoista joissa nuollaan toistensa perseitä ja se vaikuttaa myös keskustelujen suuntiin ja moni sitten tyssääkin tai ajautuu täysin väärälle suunnalle.

Minä olen kyllä kiinnittänyt menoon sen verran huomiota, että siellä on alkanut olemaan enemmän ja enemmän suoraa vittuilua ja henkilökohtaisia asiattomuuksia toisille. Välillä ansaitusti, mutta myös ilman. Aivan kyrpää sakkia. Joku on kumminkin ollut hereillä ja poistanut niitä.
Muutenkin tämä helvetin apinatarha koostuu näistä pienistä porukoista joissa nuollaan toistensa perseitä ja se vaikuttaa myös keskustelujen suuntiin ja moni sitten tyssääkin tai ajautuu täysin väärälle suunnalle.

On meitä ollut useampikin hereillä. Ja raportoida kannattaa aina, jos näkyy selviä asiattomuuksia.

edit:
Pahoittelut lähes asiallisista viesteistä offtopikissa :D

Mutta kyllä tähän ketjuun kuuluu olen naisesti Röllimetsän tarinat.

Toki :D
Tosissaan vääntäminen kuitenkaan: ei kuulu.
Ennaltaehkäisyä tässä harrastetaan. Ehkäisy on tärkeä asia. Muistakaa ehkäisy.

Tai muutenkaan. Välillä pieni antibioottikuuri vaan kaiken varalta.

muoks. ite join eilen viinaa. Tänään ei ookkaan paljoa sohvalta noustu. Mitä nyt kaupassa kävin, ja meinas taju lähteä.

Paitsi menkkojen aikaan ei oo niin justiinsa.

Ei. Silloin suosittelisin pressua sängylle. Tai missä nyt toimenpidettä suoritellaan. Helpompi putsata sitten.

edit:
Pyyhekin toimii... kuulemma :rolleyes:

Läträsin muuten taas eilen ja tänään viinaksilla. Joku vois sanoa että menee väärinkäytön puolelle, mutta ne on just hyviä aineita punttivehkeiden pehmukkeiden putsaamiseen.

Back
Ylös Bottom