Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on. Täällä saa olla ainoastaan sukupuolettomien tai molempien sukupuolien täsmällisen 50/50 jaon omaavien juttuja. Kaikki muu on kielletty.
Näin on. Jos täällä lähtee joku parisuhdepuolen miehet vs naiset keskustelu liikkeelle niin poistan koko saatanan ketjun. Teitä on varoitettu :D
Joo, ei ole asiasta mitään niin ehdottoman tärkeää sanomista että jaksaisi vuosikausia jankuttaa samaa ja olla samaan aikaan ymmärtämättä muiden pointteja väittelemällä idioottina vedoten johonkin helvetin tilastoihin jne jne blaablaa.
![]()
Mut jos kahvia jois. Kreatiinilla.
Ei mulla ole mitään niitä keskusteluja vastaan. Kunhan tapahtuvat siellä minne kuuluvat.
Minä olen kyllä kiinnittänyt menoon sen verran huomiota, että siellä on alkanut olemaan enemmän ja enemmän suoraa vittuilua ja henkilökohtaisia asiattomuuksia toisille. Välillä ansaitusti, mutta myös ilman. Aivan kyrpää sakkia. Joku on kumminkin ollut hereillä ja poistanut niitä.
Muutenkin tämä helvetin apinatarha koostuu näistä pienistä porukoista joissa nuollaan toistensa perseitä ja se vaikuttaa myös keskustelujen suuntiin ja moni sitten tyssääkin tai ajautuu täysin väärälle suunnalle.
Mutta kyllä tähän ketjuun kuuluu olen naisesti Röllimetsän tarinat.
Paitsi menkkojen aikaan ei oo niin justiinsa.

Laivalla sit taas.Ei ole minustakaan enää viinanjuojaksi. Yheltä kotio ja koko päivä menny puhallellessa.
Jåå. Kyllähän sitä aina voi maun vuoksi hyvässä seurassa ottaa pari kolme pulloa raikasta viinaa.Laivalla sit taas.
Joskus.
Nähdään.